login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Fotoalbum

Offline SlashDotCom - 19/02/2005 20:05 (laatste wijziging 19/02/2005 20:05)
Avatar van SlashDotComLid Ik post mijn vraag hier omdat dit zowel in java als in php als in flash kan.
Ik ben dus ook zoek naar een scriptje dat ervoor zorgt dat de afbeeldingen in een bepaalde map worden weer gegeven.
Nu zeg je, die staan toch bij scripts in overvloed? Juist, maar ik zoek namelijk eentje die foto's automatisch laat weggaan en verschijven, dus een fade-in en fade-out. maar dit op verschillende manieren.
Maar... De mensen zouden dus ook op een "stop en play" knop kunnen klikken om dan verder te kunne gaan aan het tempo dat ze zelf willen.

Dit is miss moeilijk om te maken maar ik zou jullie ZO dankbaar zijn moest er iemand mij zo een scriptje kunnen bezorgen.

Vriendelijke groeten

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00
Avatar van numlockrond Onbekend je bedoelt een soort slideshow geloof ik. Is niet zo moeilijk om te maken maar kost wel tijd en dat heb ik niet.rnrnIs vast ook wel te vinden. ff goed zoeken op deze site en anders met google.
Offline SlashDotCom - 30/11/1999 00:00
Avatar van SlashDotCom Lid als ik de capasiteit had zou ik het zelf maken, maar zo gevorderd in PHP ben ik niet )
Offline biertie - 30/11/1999 00:00
Avatar van biertie Onbekend met geld kan je allesrn-hint hint- p
Offline b4nkr0bz0r - 30/11/1999 00:00
Avatar van b4nkr0bz0r PHP gevorderde denk dat je dit beter ff op [url=www.flashfocus.nl]FlashFocus[url] kan vragen!rnrnaangezien het anders nogal lastig wordt met PHP om tempo te bepalen
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00
Avatar van numlockrond Onbekend dat kan ook met javascript en als je geen js wilt gebruiken kun je een meta refresh gebruiken.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s