login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Powerpoint sjablonen..

Offline Xfader - 15/02/2005 13:50
Avatar van XfaderLid Hey, ik moet voor school een powerpoint presentatie maken, dat is niet moeilijk^^ maar ik wil er zelfgemaakte sjablonen in doen(die ik met PS gemaakt heb), maar ik weet niet hoe dat moet...
De basis sjablonen zijn .pot maar je kunt ze niet zow opslaan bij PS, ik heb al gezocht op google maar ik kon niks vinden....

alvast tnx:)

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline leendertW - 30/11/1999 00:00
Avatar van leendertW PHP beginner [b]niet op jezelf reageren[b] rnrnJa ze reageren hier in het algemeen aardig snel op je vragen maar dit is een website voor scripters etc. en die vraag van jouw gaat daar niet over dus dan moet je niet al te snel een antwoord verwachten.!!rnrnAls je de extensie van de afbeelding handmatig wijzigd pakt powerpoint hem dan niet
Offline Xfader - 30/11/1999 00:00
Avatar van Xfader Lid Nee dat werkt niet...
Offline zwobbel - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van zwobbel PHP gevorderde [Quote]Ja ze reageren hier in het algemeen aardig snel op je vragen maar dit is een website voor scripters etc. en die vraag van jouw gaat daar niet over dus dan moet je niet al te snel een antwoord verwachten.!![Quote]rnrnHet is niet omdat de hoofdzaak scripting is dat men geen hulp mag vragen over software he!rnrn@Xfader rnIk kan u hellaas niet gelpen omdat ik niet met powerpoint werk.rnProbeer anders even via google te zoekenrnJe moet toch heus wel iets vinden!rnrn[b]EDIT[b]rnEven google gebruikt en kijk hier eens tussenrnhttpwww.google.besearchhl=nl&q=Powerpoint+sjablonen+maken&btnG=Zoeken&meta=lr%3Dlang_nl
Offline Legolas - 30/11/1999 00:00
Avatar van Legolas Onbekend Misschien accepteert powerpaint .pot niet.rnDan moet je gewoon alle afbeeldingen e.d. los invoegen.rn^^
Offline leendertW - 30/11/1999 00:00
Avatar van leendertW PHP beginner [quote]Het is niet omdat de hoofdzaak scripting is dat men geen hulp mag vragen over software he![quote] rnrnZeg ik dat danrnrnIk zeg dat je hier sneller een antwoord krijgt over een script vraag dan over iets anders dan scripts.
Offline zwobbel - 30/11/1999 00:00
Avatar van zwobbel PHP gevorderde @leentje001 rnZo komt het niet over marja..rnWe gaan der ni blijve over zevere iedergeval ik zeg het zoek op google en ge zult het heus vinde als hier niemand kan helpen!
Offline Frederic - 30/11/1999 00:00
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde Je exporteert in PS al je imagesrnJe zet die in PPT (zoals je je sjabloon wilt)rnJe exporteert in PPT als sjabloon
Offline Xfader - 30/11/1999 00:00
Avatar van Xfader Lid Tnx dat is de oplossing D
Offline BigBug - 30/11/1999 00:00
Avatar van BigBug PHP expert Ik zou ze gewoon opslaan als JPG en importeren via MP
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s