login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[off]win xp pro reboot telkens

Offline zointer - 12/02/2005 17:18
Avatar van zointerHTML gevorderde Mijn pc met win xp pro wil niet opstarten.
deze reboot telkens opnieuw op.
Via het menu F8 heb ik ge probeerd in veilige modus[en andere opties] te komen maar dan start hij terug op:?:
Volgens mij zijn de opstart bestanden niet juist hoe kan ik deze terug zetten:?:
ik heb nu mijn schijf in een andere pc gestoken.

Oja en kom nie zeggen format:s die optie ken ik ook^^

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maarten - 30/11/1999 00:00
Avatar van Maarten Erelid Jah dat is wss zo'n virus, ik heb dat ook al gehad...rnrnFormat! p
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00
Avatar van vinTage Nieuw lid ik deed soms op school wel eens een hertstart snelkoppeling zetten in het mapje opstarten (dit was wel op MAC's) mss hebben ze bij jou ook zoiets geflikt 
Offline zointer - 30/11/1999 00:00
Avatar van zointer HTML gevorderde @Murfy nope geen virusrnrn@vinTagernHij geraakt ni eens zo vers
Offline master666 - 30/11/1999 00:00
Avatar van master666 Lid heb ik ook eens geweten, kan de voeding zijn(dat was toch in mijn geval)rnrnook eens kijken of er geen enkele koeler stuk is ofzo, check de bios eens, je weet nooit wat je te weten komt!
Offline EclipX - 30/11/1999 00:00
Avatar van EclipX Lid Oftewel heb je een kortsluiting van je moederbord die op een of andere manier verkeerd hangt tegen de kastrnAnders een virus, laat je scanner niet scannen, wanneer je pc werkt, want dan scant ie niet 100% omdat er andere Windows processen bezig zijnrnHaal de harde schijf eruit, hang em aan een andere pc en laat hem zo scannen.rnOftewel is je BIOS fuckt up enzo, bij het booten druk je op - DEL, F1, F2 of F10 ( is te zien welk moederbord je hebt!rnEn in het menu zoek je iets naar defaults doe dat rnrnOpnieuw resettenrnrnNog steeds niet gelukt Zeg het hier eens, dan kunne we misschien een oplossing vinden 
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00
Avatar van numlockrond Onbekend ik denk bugbear virus. Als je deze removal tool kan draaien, moet je dat ff doen.rnrnhttpsecurityresponse.symantec.comavcenterFxBgbear.exe
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde of die viruscheck van symantec eens doen, wil ook wel helpen, aangezien ik dit probleem ook gehad heb.rnNa die viruscheck wat van die removetoos gedownload en toen was het weer goed.D
Offline simontjeuh - 30/11/1999 00:00
Avatar van simontjeuh HTML interesse dat heeft mijn vader ook gehad, dat is echt vervelend. Als het je ooit lukt van je pc toch opnieuw goed op te starten (wat ik betwijfel), zoek dan in de registry naar een bepaalde key, want het virus is niet dom hoor, het activeert zich steeds weer als je eens goed kan opstarten.rnAnders moet je heel de boel formatteren, pech voor al je werk enzo...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.19s