... |
|
de SteamCMD gebruik ik nu en dat is zoals het zegt in de CMD...
Ik heb voor elke CS:GO server dus een batchfile om die SteamCMD aante roepen samen met andere parameters...
Nu wil ik andere mensen binnen de clan ook de rechten geven om die servers te stoppen, starten of rebooten zonder dat ik hiervoor de RDP-login moet geven...
Qua resources hoef ik me niet echt zorgen te maken...
Een i7 met 48GB RAM en 2TB HDD...
Momenteel draaien daar 4 CS:GO servers op, een 128slot TeamSpeak3 en Plesk (voor het webgedeelte)...
In volle (meestal 's avonds) "spits" (als iedereen op TS3 en op de CS:GO servers spelen) hebben we een CPU-verbruik van ongeveer 10 a 15% en RAM-verbruik van een 5 a 10% ... dus om resources hoef ik me niet zo'n zorgen te maken...
Ik heb al enkele van die projectjes op sourceforge gevonden en uitgeprobeerd, maar ofwel zijn ze een beetje out-of-date en krijg je links en recht fouten omdat ze niet meer voldoen aan de huidige parameters of je moet alles handmatig staan configgen omdat de installers continu errors geven...
Vandaar dat ik dus liever gewoon de batch-files laat "runnen" of "killen" via het webgedeelte...
Trouwens... die Plesk geeft ondersteuning voor zowel PHP als ASP (maarvan ASP ken ik ni veel) |