login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

foutmelding 680

Offline Schokkie - 11/02/2005 13:34
Avatar van SchokkieNieuw lid Hallo,

ter info (internet adsl go verbinding Belgacom)
Windows XP - Home edition.
modem Alcatel USBSpeedTouch (dienen mossel)

Sinds een paar dagen heb ik het volgende probleem.(sinds een paar dagen zit ik nu ook op 4.4mbps.)
Na telefonische melding van mijn probleem heeft men gezegdt dat mijn modem deze snelheid niet aankon en hebben ze mij terug op 3.3mbps gezet. maar helaas. (en op de website vin ik terug dat deze modem tot 8mbps kunnen gaan ??)

Wanneer ik een verbinding probeer te maken met een Alcatel Speed Touch USB modem (die mosseltjes) dan krijg ik de foutmelding (680 kan geen beltoon vinden)
wat ik heb ik allemaal gedaan.
1) de laatste drivers geinstalleerd => geen result
2) de binnenkomende telefoonlijn gecontroleerd => geen result
3) mijn kabel van naar de PC volledig vervangen => geen result
4) Lijnen laten testen van Belgacom => lijnen IO, geen verlies (zeggen ze)
5) gezocht op het internet.
daar vond ik dat het programma RNAAPP.exe de dader zou kunnen zijn van deze fout.
Indien dit op mijn pc staat, mag ik dit dan zomaar uitschakelen ?
(ik ga dit deze namiddag nakijken)

Maar plots had ik weer verbinding gedurende een 10tel min. en dan terug niets meer.....

Wie heeft nog tips....

Ik weet niet meer wat ik kan doen ?

ps : deze mail is nu niet van bij mij thuis verzonden !
;-)

Groeten

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00
Avatar van vinTage Nieuw lid Rnaapp Rnaapp.exernrn(Microsoft) Windows Dial-Up Networking application. RNAAPP only appears in your Task List if your PC tries or tried to dial out at some stage, or if it is waiting for an inbound connection using Dial-Up Networking.rnrnRecommendation rnEssential. Leave untouched. That said, if you are in the middle of troubleshooting Dial-Up networking problems, then do an End Task on it if you are not connected via Dial-Up Networking, and you may find that some of your problems disappear.
Offline Schokkie - 30/11/1999 00:00
Avatar van Schokkie Nieuw lid dus stopzetten !
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00
Avatar van vinTage Nieuw lid proberen zal geen kwaad kunnen he, en anders herstart je het gewoon weer 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.305s