login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Muziekprogramma

Offline Jazzuka - 11/02/2005 11:47
Avatar van JazzukaOnbekend Hallo,
Weet er eventueel iemand van jullie waar ik een Muziekprogramma (Muziek mixen,het volume wijzigen, Tekst kan inspreken enzo...) kan downloaden of hoe zo'n programma eventueel noemt?

PM'EN mag ook hoor.

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maarten - 30/11/1999 00:00
Avatar van Maarten Erelid Adobe Audition 1.5rnCool editrnrnVind je wel terug op google.
Offline Tibbeh - 30/11/1999 00:00
Avatar van Tibbeh Lid Ander Atomix is ook aan te raden , rnJe kunt het vinden op kazaa enz ...
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van vinTage Nieuw lid Als je dan toch moet gaan p2p'en neem dan gelijk maar het beste, en down emagic's logic, of steinberg's cubase.rnrnEn als je een paar centen over hebt voor de hardware download dan maar protools 
Offline Dimi - 18/03/2005 13:35
Avatar van Dimi HTML interesse Bedoel je een echt DJ programma, of een programma om muziek te componeren?

Voor een echt DJ programma, live mixen, heb ik wel een paar suggesties:
1. BPM Studio van Alcatech
2. Scratch Live van Serato
3. DJMatic
Offline BigBug - 18/03/2005 14:38
Citaat:
1. BPM Studio van Alcatech

Daar kan je geen zak mee, neem wat zooi van Atomix
Offline Ontani - 18/03/2005 14:41
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
BPM Studio met bijhorende hardware (dubbel cd-desk) kan je anders toch maar als Atomix
Offline Dimi - 21/03/2005 12:19
Avatar van Dimi HTML interesse @ BigBug:

Wel dat kan jouw ervaring zijn, maar ik draai momenteel al 1,5 jaar in verschillende horeca-zaken met BPM-Studio 4.7. Ik heb me wel de hardware-console aangekocht, de 1001. Ik moet zeggen, dat ik nog geen enkele negatieve ervaring heb gehad met dit systeem.

Het is heel betrouwbaar, en zeer accuraat voor beat-mixen. De mp3 start onmiddelijk, bijna zonder delay. Ook is de console heel gebruiksvriendelijk.

Ik draai de soft wel op een performante PC.
Een laptop P4 2,6 Ghz, met 1024 MB RAM, HD 60 Gb op 7200 rpm.
Als geluidskaart heb ik een Echo Indigo DJ, met 2 stereo output kanalen. De geluidskaart werkt via het PCMCIA slot.
Hard Disk is als volgt ingedeeld: 2 partities, één van 5 GB voor OS (windows XP professional) met soft van Alcatech, de andere 55 GB voor de MP3's.

Mijn besluit is, dat BPM-studio echt het geld waar is. Stabiel, betrouwbaar en gebruiksvriendelijk.
Don't shoot me, it's my opinion... 
Offline cracker - 21/03/2005 18:03
Citaat:
Je kunt het vinden op kazaa enz ...

KaZaA is ZOOOOOO slecht !

Anyway die Atomix of BPM zijn er nog ;)
BPM: mixen en SFX's
Atomix: controlled mix en nog wat meer functies dan BPM

Zelf gebruik ik BPM.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten