login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Webcam

Offline Joel - 11/02/2005 01:30
Avatar van JoelEigenaar Hallo iedereen 

Omdat er in ons landje "België" limieten zijn op download en upload heb ik een probleem met mijn webcam. Ik zag net dat het 17 KB/s verstuurd naar de andere persoon, wat ongeveer 1 MB/min is...

Mijn vraag is... Bestaat er een programma of wat dan ook, dat dit kan verkleinen door bijvoorbeeld minder beelden per minuut te sturen ? Mijn webcam is van Logitech.

Joël

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Bart - 30/11/1999 00:00
Avatar van Bart PHP expert Meestal is er software bij geleverd waar mee je de FPS (Frames Per Second) kunt veranderen.rnrnMaar ik kan het mis hebben.
Offline RinkXing - 30/11/1999 00:00
Avatar van RinkXing HTML beginner Ja, als het goed is krijg je bij de webcam een cd, daarop kun je instellen naar hand hoe goed de computer is (qua snelheid) en die kun je dan aanpassen met FPS. Is meestal ook de cd waarmee je (als je géén windows xp hebt, want die installeerd dat automatisch) de webcam moet instaleren.rnrnRegards,rnrnRinkXing
Offline BigBug - 30/11/1999 00:00
Avatar van BigBug PHP expert Mocht er geen software bijgeleverd zijn kan je altijd nog naar logitech.com gaan en daar wat drivers voor de FPS zoeken 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.339s