login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Draadloos internet

Offline finduilas - 10/02/2005 16:38
Avatar van finduilasPHP gevorderde Halo,

Wij hebben thuis vier computers.Daarop wilden we internet!We hebben dus een Sagem rooter gekocht!We hielden het draadloos!Als ontvangers hadden we "philips usb 11g". De eerste week hadden we internet.Maar nu hebben we alleen op de computer aangesloten aan de roter internet!De ontvangers zitten nochtans op hetzelfde signaal,want die ontvangen ze!Kan iemand mij helpen?:?:

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BigBug - 30/11/1999 00:00
Avatar van BigBug PHP expert bedoel je een router
Offline jeffreydv - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van jeffreydv HTML beginner heb k ook, als je bij mij de stroom van de router uitzet dan krijge je andere computers ook geen verbinding meer ook neit als je de strrom er weer op zet, bij mij moet k dan altijd achterop de router een rood connect knopje indrukke en dan doet tie et weer
Offline finduilas - 30/11/1999 00:00
Avatar van finduilas PHP gevorderde Het is inderdaad een router!En de elecktriciteit ligt aan van de router!Heb internet op 1 computer maar niet op de andere
Offline simontjeuh - 30/11/1999 00:00
Avatar van simontjeuh HTML interesse ik heb ook een router, maar waar zit de router nou juistrnvlak na de verbinding die je krijgt van je providerrnof zit ie tussen computers
Offline Squirrel - 30/11/1999 00:00
Avatar van Squirrel HTML interesse Hier, lees dit maar door = httphome.hccnet.nlkees.moermanrouter.html rnrngrtz
Offline simontjeuh - 30/11/1999 00:00
Avatar van simontjeuh HTML interesse bij mij staat ie net na de verbinding met de provider, en alles lukt perfect, nog nooit problemen gehad, misschien heb jij ze niet in de juiste volgorde geschakeld....
Offline finduilas - 30/11/1999 00:00
Avatar van finduilas PHP gevorderde Nou,heb het zelf opglost!Van de ene computer kwam er ook een signaal.Hij nam het dichtsbijzijnd signaal!En dat was de verkeerde!Het 2de signaal heb ik ondertussen verwijdert;-)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s