login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[Emailaccount] Skynet - Telenet

Offline thomas___ - 10/02/2005 16:21
Avatar van thomas___PHP interesse Ik heb een emailaccount bij telenet(op het abonnement van mij thuis), die perfect functioneert. Nu zou ik de emails ook willen bekijken vanop de pc op mijn werk(skynet).
Wanneer ik de instellingen invul en op "accountinstellingen testen.." is alles voltooid, behalve de test email mislukt.
Ik kan wel emails ontvangen, maar niet verzenden. Zou dit kunnen liggen aan de de combinatie skynet-Telenet?
Of zou het aan iets anders kunnen liggen?

Thomas

Software:
Norton Internet Security 2004 [uitgeschakeld tijdens het testen]
Norton Anti Virus 2004 [uitgeschakeld tijdens het testen]
Windows XP Pro SP2

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maarten - 30/11/1999 00:00
Avatar van Maarten Erelid Jah dat ligt daaraan. Ik kan ook geen uitgaande skynet verzenden bij mijn vader die telenet heeft.rnrnVul gewoon als uitgaande die van de provider ter plaatse in, dus op je werk kies je dan relay.skynet.be.
Offline Gml - 30/11/1999 00:00
Avatar van Gml HTML beginner Het kan ook zijn dat je werk niet toelaat om email te versturen...
Offline thomas___ - 30/11/1999 00:00
Avatar van thomas___ PHP interesse [quote]Het kan ook zijn dat je werk niet toelaat om email te versturen...[quote] rnDit ben ik zeker van wel, aangezien ik voor mijn werk regelmatig moet mailen. )rnrnZou je de emails van mijn telenet adres automatisch kunnen doorzenden naar mijn skynet adresrnZodat ik slechts 1 moet controleren! Iedereen is graag lui ;)rnrnThomas
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.157s