Ik heb zoveel last van spyware en ads die steeds naar me pc komen en dan geeft die er weer een paar weer en ook als ik me pc een uuurtje gewoon aan laat staan dan komen er weer 20 ofzow
Dus ik wil dit weg krijgen Wie heeft een tipp ?
Of weet een goed programma hiervoor ..
Het moet het liefst me hele pc schoonhouden alvast bedankt
Wel, ik werk in een computer winkel, we krijgen dit soort gevallen dagelijks, wat we dan proberen is, eerst Ad-Aware, SpyBot Search & Destroy en MS AntiSpyware, ze eens laten zoeken, zijn er nog steeds tekenen van spyware ghosten we de schijf (kopie) en zetten er gewoon een nieuwe Windows op, en via die ghost kan je dan je documenten enzo, weer terugplaatsen, pakt wel een paar uurtjes tijd in voor alles weer te installeren, maar is toch veel beter dan een pc te hebben vol met spyware e
heb je kazaa of zo aanstaan deletenrnkijk of er poorten openstaan, staan er open toe doenrnheb je geen firewall zet er een oprnen daarna Ad-Aware en dergelijke runnen en je bent er (normaalgezien) vanaf
www.hitmanpro.nlrnDaar kan je een allesineenpakket GRATIS downloaden. Zijn verschillende Anti-Spyware programma's die hij in 1 keer instaleert. HitmanPro ff opstarten en hij runt automatisch alle programma's, dus gewoon opstarten en de rest doet dit progje.rnrnZeer handig )
Ik heb een slechte ervaring met hitmanpro ik had pc formateerd khad last van veel bugs en al die dingen. En op dezelfde dag mocht ik hem weer formateren!rnIk gebruik zonealarm pro en heb nu geen last meer.rnJammer datz er daar geen virusscanner aan hangt.rn
Ik heb nooit last van spyware... gewoon firefox (cookies vragen voor setten), firewalletje aan, virusscannertje draaien... )rnrn- anyway, zoals EclipX zei, ad-aware is zeer goed (met iexplore)rnen ook Norton Utilities heeft wel handige tools om je pc schoon te houden....
ik draai zonder virusscanner en firewall nu gewoon om de paar dagen keer ad-aware en spybot search and destroy laten scannen en ik kan erweer mee door )
1 tip httpwww.hitmanpro.nlrn[quote] Unieke eigenschappen Hitman Prornrn Automatisch bedienen van externe softwarern o Ad-Aware SE 6.2 (versie 1.05)rn o Webroot SpySweeper 3 (1rn o Spybot Search & Destroy 1.3rn o SpywareBlaster 3.2rn o McAfee Stingerrn De freeware versies van de externe software zijn opgeslagen in één installer, samen met de (bij vrijgave) nieuwste updates, zodat een besmette machine standalone kan worden schoongemaaktrn Download automatisch de nieuwste updates, ook al ondersteunt de externe software dit nietrn Het controleren van de juiste instellingen van de externe softwarern Genereert van alle uitgevoerde acties één rapport zodat de gebruiker een totaalbeeld krijgt van hoeveel en welke spyware op de computer stondrn Maakt gebruik van reeds aanwezige software en bedient zowel de freeware- als ook de betaalde versies van de genoemde externe softwarern Maakt geen gebruik van de actieve beschermingsmogelijkheden van de externe software zodat er geen extra taken op de computer worden geactiveerdrn[quote]
Wrom niet Werkte bij mij in het begin gewoon goed. Eerst kon ik er door die spyware niets mee. ff systeem herstel waardoor ik ad-aware wel kon opstarten, en zo dingetje schoongemaakt. Nu heb ik alleen weer 1 zo'n map die telkens trug komt S EnterOne ofzo is dat. Die probeer ik nu weg te krijgen....
Ga naar de winkelrnKoop een mac mini voor 500 eurornGooi alle anti-spyware, anti-virus en anti-hackers uit het venster,rnMerk dat je computer sneller werkt met de helft van de kloksnelheid van vroeger.rnGooi alle dure software uit het raamrnGebruik gratis software (doneer wel een beetje...)rnLach sukkels die nog steeds een antivirus hebben uit!
nee, download niet firefox.rnDownload netscape en zorg dat je niet besmet word door de dolle firefox-ziekte.rnNetscape is net hetzelfde, alleen layout en naam is anders.
Lol, eigenlijk is Mozilla onstaan uit de code van Netscape, maar door de jaren is Mozilla bekender en bekender geworden (zeker met FireFox) nu!rnrnZelf met de beste spy-ware cleaners e zoals Spybot Search & Destroy, Ad-Aware, MS-Antispyware krijg je die spyware zelf niet 100 % eraf, echt serieus, spyware is de nieuwe soort vorm van virussen, de laatste tijd komen er steeds minder en minder virussen uit, maar wel steeds meer spy-ware shitrnrnOplossingrnBack up pakken van je documenten, zet dat op een CD, DVD, HD laten scannen (Antivirus) op een externe pc, zodat er geen brol in je documenten. En gewoon Windows opnieuw installeren, en gegevens terugzetten!rnResultaat Cleane pc, ZONDER spyware rnrnVoor spyware 99,9% tegentehouden, gebruik altijd een Anti-Virus (altijd updaten) en als het kan een firewall (Sygate, ZoneAlarm, Norton)rnrnNormaal gezien zou dit allemaal je pc optimaal en veilig moeten houden;-)