login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Java en databases

Offline Wijnand - 08/02/2005 17:03
Avatar van WijnandModerator Hallo mensen,

Ik ben nu bezig met JAVA (sinds gisteren) en ben nu bezig met databaseconnecties. Ik kan nu een databaseconnectie naar ms access maken. Nu heb ik dus 2 vragen.

1. Weet iemand een goeie website over databaseconnecties naar SQL of nog beter MySQL (mocht dit mogelijk zijn). Als je weet hoe het moet dan mag je dat ook hier neer zetten (hoef je het niet eerst op een website te gooien om te laten zien :] ).

2. Weet iemand hoe je in JAVA query's kan uitvoeren in SQL (MySQL) of access.

ik heb nog veel meer vragen, maar dit zijn wel de belangrijkste.

mvg,
Wijnand

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Fenrir PHP expert httpjava.sun.comdocsbookstutorialjdbcbasicsindex.htmlrnrn)rnrnEditrnboven je avatar staat dat je online bent, maar in de online leden lijst sta je niet
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00
Avatar van Fenrir PHP expert httpwww.javacoding.netarticlestechnicaljava-mysql.html
Offline Zerato - 30/11/1999 00:00
Avatar van Zerato Onbekend Wijnand ik ben er ook allang mee bezig ga is zoeken op google naarrnrnTutorial java Database Injectionsp
Offline Wijnand - 30/11/1999 00:00
Avatar van Wijnand Moderator Ok gedeelte gevonden, maar nog niet helemaal wat ik zoek. Die querys weet ik nu. Alleen ik wil nog weten hoe ik die query's kan laten zien in een grafische omgeving ]rnrnverder zou ik het handig vinden om te weten hoe ik dingen kan opslaan in een bestand (bv hoi.txt oid).
Offline Zerato - 30/11/1999 00:00
Avatar van Zerato Onbekend dat is heel simpel gewoon de tekst in de dat bestand zetten en dan link naar de database waar het staat en het is gefixedcool
Offline Wijnand - 30/11/1999 00:00
Avatar van Wijnand Moderator aha... en nu uitgebreid ]
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.29s