Lid |
|
Beste bezoeker,
In mijn afstudeerscriptie voor de Hogeschool Zuyd in Maastricht onderzoek ik of bedrijven hun groepskracht willen gebruiken en online (als leden community) hun bedrijfsoplossingen en aanbiedingen ‘’marketing wise’’ onder de aandacht willen brengen.
Groepskracht kan worden benut door overkoepelende organisaties of bedrijven met een gemeenschappelijk kenmerk. Dat kan hun vestiging op eenzelfde industrieterrein zijn. Of hun deelname aan een onderwerpsvereniging, branche organisatie, vakbeurs of thematische groep.
Het concept is krachtig en innovatief, maar stuit misschien op onvoorziene weerstand?
U zou mij enorm helpen als u in drie minuten uw visie deelt via deze enquête. De enquete is zo geformuleerd dat deze beantwoord kan worden door zowel bedrijven, koepelorganisaties, als particulieren.
Het invullen duurt zoals gezegd maximaal drie minuten en onder de volledige inzenders die een emailadres achterlaten worden 4 waardebonnen (4x €10) van Bol.com verloot.
De link is:
http://edu.surv...haar-leden
Bedankt voor uw medewerking!
Thomas Sanders
Student International Business and Languages
Hogeschool Zuyd, Maastricht
Nederland
|