Erelid |
|
Ik ben op zoek naar een aantal goeie bronnen (dus niet 'ik vind x het beste omdat ik het gebruik') rond webshops.
Een klant van me wenst een webshop op te zetten, maar here's the catch. Ik heb ooit eens osCommerce opgezet en ik vind dat persoonlijk echt een mottig systeem. Interface, backoffice, SEO, alles gewoon.
Het liefst systemen in SQL/PHP zodat ik het kan deployen op de hosting van de klant, maar extern gehoste diensten kunnen eventueel ook.
Eisen:
- Enige vorm van finetuning mogelijk (layout, stijl, kleur,..) zonder dat ik daarvoor echt in de code moet gaan rammelen: dus iets met een templatesysteem ofzo
- Ik wil 'packages' kunnen samenstellen: dus package X bestaat uit software Y, hardware Z,...
- Ik wil (ik wil wel veel ) standaard ondersteuning voor een goeie payment provider, liefst PayPal. Overschrijving kan uiteraard ook.
- Helemaal geweldig zou zijn als het nog eens gratis is ook.
Ik heb al eens snel naar Ubercart gekeken, ziet er heel leuk uit, en Drupal biedt wel veel goeie opties, dus dat is zeker al een goeie optie, maar ik veronderstel dat er wel nog software op de markt is.
|