Lid |
|
Hallo,
Wij zijn een foto printbedrijf en wij zouden graag met de toekomst een online shop willen beginnen. Nu hebben we enkele sites op het oog die al bestaan. Maar ik weet niet in welke programmeertaal deze zijn opgebouwd.
Ik heb een goeie kennis van html en css. Ik heb nog geen ervaring in het bouwen van web applicaties. Maar ik zou graag weten met welke programmeertaal volgende websites zijn opgebouwd. Zo weet ik in welke taal ik mij moet verdiepen.
Kan iemand even volgende websites bekijken:
pixum
smartphoto
Het systeem voor de foto's door te sturen, een fotoboek maken, een canvas maken, een fun product aanmaken. Hoe is elk onderdeel opgebouwd?
Om foto's te printen:
-Je kan foto's uploaden aan de hand van een uploader.
-Je kan de gekozen foto's nog bewerken, roteren, rode ogen,zwart/wit convertie.
Foto's printen op canvas:
Hier ziet de gebruiker via een editor wat er op de zijkant zal vallen van het beeld hoe wordt dit opgebouwd? Men kan wijzigingen aanbrengen zoals kleur,lay-out,... .
Ook voor het maken van fotogeschenken wordt er gebruik gemaakt van een soort gelijke editor. Je ziet het product en daar kan je de foto in plaatsen + je kan terug enkele aanpassingen aanbrengen.
Hoe is het maken van een fotoboek opgebouwd?
Zijn er onderdelen die al gemaakt te vinden zijn op het internet, zoals de uploader, editors, winkelwagentje of moet alles vanaf nul geprogrammeerd worden? Ik weet dat er veel tutorials te vinden zijn maar weet er iemand tutorials die betrekking hebben op wat ik wil?
Ik weet dat deze sites opgebouwd zijn door ervaren mensen die hun stiel door en door kennen. Maar ik zou me er toch graag in verdiepen.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
|