Lid |
|
Ik heb een maand of 3 geleden een nieuwe Mac gekocht (rond de release van Lion). Hij draait op OS X Lion uiteraard ;)
Afgelopen weken geen problemen tijdens het maken van websites, echter sinds gisteren een raar probleem. Wat ik ook doe met mijn CSS, de website veranderd niet. Wanneer ik een html of PHP document aanpas qua tekst dan worden de wijzigingen wel correct verwerkt.
Ik denk dus dat mijn browser (Safari en Firefox) de cache niet legen? Ik heb handmatig een refresh gedaan (CMD+R), heb het via het menu gedaan (beide opties dus opnieuw instellen en cache legen) en heb het in zowel Safari als Firefox geprobeerd.Ook geforceerd via HTACESS werkt niet. Niks werkt!?
Ik kom thuis, ga achter mijn Windows PC zitten en geef de body een background om te testen en e voilà, het werkt perfect!
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? dit is natuurlijk uiterst irritant als je zo vast loopt tijdens de ontwikkeling van websites.
Onderstaand een screenshot van mijn mac ter informatie. Hij draait dus op OS X Lion, welke volledig up-to-date is. Ik werkt met Adobe Dreamweaver CS5 en als FTP programma FileZilla (open-source).
Internet provider zal niet relevant zijn maar "KPN" is de provider.
[screenshot]http://img13.imageshack.us/img13/9687/naamloos1h.jpg[/screenshot]
|