Hallo iedereen,
ik schrijf dit bericht niet omdat ik het leuk vind, maar omdat ik iedereen op de hoogte wil brengen van de rip activiteiten op sitemasters. Klik hier
Als iedereen dit lijstje heeft gezien, hoop ik dat iedereen es gaat nadenken over het rippen.
BVD, Bart
PS: Aan de admins/medewerkers etc. als jullie dit bericht verwijderen ga ik verdere stappen ondernemen, en steunen jullie het rippen.
En als dit op een ban uitloopt vind ik dit zeer onredelijk, want dit stukje links is nog al een klein deel van de leden op sitemasters, dit zijn oa alleen scripts van ikki007.
Dat ik iedereen wil laten zien dat sitemasters veel geripte scripts bevat.
En dat ik de indruk krijg dat het hier om 1 grote vriendjespolitiek draait, en als je een zelf gemaakt script post en vraagt aan Joel "Wil je even naar mijn script kijken?" Dat Joel dan gewoon antwoord: "Dat maak ik GVD zelf wel uit, en je hebt het gewoon geript!".
sitemasters is een belachelijke kutsite met noob admins, het verbaast me dat mensen hier nog komen. deze site leeft van het rippen.
Wat verwacht je dan? Dat de admins alle scripts controleren of ze ergens op die duizend andere scriptsites staan? Ik vind dat site masters op de goede weg is. Rippen is niet fair, dat weet ik ook, maar de leden zijn zelf verantwoordelijk voor wat ze posten. De crew kan onmogelijk controleren of er script op sitemasters zijn die ergens anders ook staan.
Enja, denk jij dat al die andere sites geen scripts staan hebben die ergens geript zijn?
neej niks rinkxing ik had gister een script gemaakt joel zegt gelijk dat ik em geript heb en als het vriendjes politiek is geef iemand dan gelijk 5000 punten ofzo:s
Dat zeg ik niet...
Luister toch een keer (LEES toch een keer).
Ik zei dat ik het niet eerlijk vind dat Joel gelijk zo begint uit te varen tegen iemand die een zelf gemaakt script post, en er van wordt verwacht dat het geript is!
Als Joel zo begint te doen is ie bij mij aan het verkeerde adres, en zulke mensen verdienen geen 2e kans meer bij mij.
Ookal moet je mensen een 2e kans geven!
@crew: maak een einde aan deze belachelijke discussie, dit is een iets voor kleine kinderen.
Vind je sitemasters goed, blijf dan gewoon, vind je sitemasters slecht, ga dan gewoon weg en kom de boel hier dan niet verstoren met die ziekelijke praat.
Kijk, dit voorval is al eens eerder geweest, sitemasters V1 namelijk.
Je gaat toch niet een site afkraken op die site? dat slaat nergens op...
Je had dit ook met je contactpersonen op msn kunnen bespreken, dan was het waarschijnlijk anders gelopen;-)