login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

muamgrd.exe

Offline Bart - 17/09/2004 09:02 (laatste wijziging 17/09/2004 09:03)
Avatar van BartPHP expert Hallo, ik starte vanochtend mijn computer op en hij begon raar te doen (net alsof iemand em helemaal opnieuw geintstalleerd heeft, maar dat was gelukkig niet zo). Toen liep ie vast, en heb ik op de reset knop gedrukt. Toen starte die op (heel erg traag) Toen ging ik naar de processen lijst (standaard als ik de computer op start) en zag ik dat
  1. muamgrd.exe
een stuk of 3 keer in die lijst stond, ik probeerde em te killen maar er stond telkens dat het een ongeldig proces is. Toen heb ik een beetje op google gesnuffeld en vond ik een handleiding om em te verwijderen, maar dat lukte niet. Nu is mijn vraag wie kan mij helpen em wel te verwijderen (ALS ET NATUURLIJK EEN VIRUS/TROJAN/SPYWARE WAT DAN OOK IS!)
Plus dat de computer zegt dat ie de hele tijd aan het laden is, er staat telkens een trechter achter mijn muis.

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Metalhead - 17/09/2004 09:37
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Welke virusscanner gebruik je?

(Ik gebruik AntiVir Guard; die vind ik wel heel goed)
Offline Bart - 17/09/2004 09:45
Avatar van Bart PHP expert Dat is juist et probleem, ik heb NAV2003 en als ik virus definities wil updaten dan zegt ie dat ik geen internet verbinding heb.

Heeft iemand hier ook een GOEIE FREEWARE scanner?
Offline Thomas - 17/09/2004 10:15
Avatar van Thomas Moderator AVG (http://www.grisoft.com/) ?
of je hebt die online virusscanner (housecall oid - zie de links).

Als die housecall niet werkt (iets vind maar niets kan verwijderen of in eerste instantie niet opgestart kan worden) heb je meestal een probleem...
Offline Metalhead - 17/09/2004 10:53
Avatar van Metalhead HTML gevorderde AntiVir Guard... (zeg ik net)
Zorg alleen wel dat je Norton uitgeschakeld hebt, anders loopt je pc vast...
Offline Bart - 17/09/2004 10:54
Avatar van Bart PHP expert kon je dat niet ff eerder zeggen:?: 
Offline Bart - 17/09/2004 10:57
Avatar van Bart PHP expert OK, wat moet ik nu doen?
http://greencriminals.funonlinegames.be/avg.GIF
Klik op de link om te zien wat voor scherm ik nu heb
Offline Metalhead - 17/09/2004 11:08
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Hey dat is iets anders als wat ik heb... maar wat dacht je van complete test
Offline Bart - 17/09/2004 11:12
Avatar van Bart PHP expert ja ok.

Nu heb ik via WINUPDATE SP 2 gedownload, en wanadoo waarschuwd voor "haken en ogen" aan SP 2, nu geloof ik dat niet,
want een paar weken geleden waarschuwden ze ook voor een "google" virus. Maar die heb ik ook niet gehad of over dat soort gevallen gehoord. Maar waarom zou zo'n bedrijf al Wanadoo in godsnaam zoiets verzinnen??
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.193s