Heeft iemand hosting bij freehosting123.com en nog een invite over? Zo ja, wilt u het aub aan mij geven, want ik heb echt gratis hosting nodig van php & mysql... Ik heb al heel lang gezocht en heel veel gevonden, maar daar waren allemaal reclames bij of te weinig webspace, zoals lycos. En bij anderen moet je website in het engels zijn, of moet je een aantal posts hebben of een aantal unieke bezoekers per maand. Dus ik 'smeek' u (a) .
Het lijkt een grote stap van gratis naar betaalde hosting, maar dat is het ECHT niet . Ga maar eens een paar websites van webhosters na. Als de kosten rond de € 3,- per maand zit, dan heb je al beet. Voor een domeinnaam moet je kijken <= € 15,- per jaar.
Je kan natuurlijk ook een oude computer gaan zoeken, en die ombouwen tot servertje, poort 80 doorsturen, domeinnaampje eraan, KLAAR
Jij woont zeker nog thuis
Wacht maar tot je je eerste energierekeningen krijgt (stroom en internet en zo), dan ben je duurder uit dan een goedkope provider
Jah, ik woon nog thuis, maar ik geef het ook maar aan als alternatief hè.
Ik kan natuurlijk ook wel een hosting regelen voor XZero, zonder reclame en dat soort spul, maar dan moet ik eerst m'n webserver weer goed hebben (hdd krijg ik niet geformatteerd).
Mandrake Linux, PHP, MySQL, SSL, 160 GB HDD (kan dus nog wel wat op:P)... Maar een nadeel is dat de verbinding niet sneller zal gaan dan 80 KB/s (na de verbetering van kpn).
Ik weet wel iets beters
Wie mij de goude tip kan geven om die hdd goed te krijgen (zonder dat ik naar de winkel hoef) krijgt hosting bij mij:!::cool:
@Duikboot
Hoeveel ruimte ik beschikbaar wil stellen weet ik nog niet, maar het zal niet weinig zijn. Ik denk zelf dat het rond de 300 à 750 MB zal worden. Over een x aantal weken heb ik mijn website online, dan zal ik meer informatie kunnen geven van de stand van zaken.
Nogmaals: momenteel zal de verbinding ook nog niet sneller zijn dan 80 KB/s.
Maar zodra ik genoeg inkomsten heb, kan ik mijn server overzetten naar Redbus (datacenter Amsterdam). Hier is de verbinding rond de 120 Mbps.
@eric
Dat valt reuze mee. Je betaalt iedere maand € 15,- per U ((Units) Hoogte van de server-kast, iedere U is 4,45 cm (ik heb 4U). En dan nog, dacht ik, € 8,- per ip-adres.
Kortom, € 68,- per maand. En aangezien ik er weer een bijbaantje bij ga krijgen, is dat er makkelijk uit te werken.
Wil je gratis hosting zend dan gewoon een lege email naar
inscriptions-subscribe@epsylon.org
Ze zullen je een email terug sturen en wat je moet doen is gewoon een username geven + password