login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

ideetje voor sitemasters (Opgelost)

Offline Emonk - 08/01/2011 17:21
Avatar van EmonkLid Hallo allemaal,

geen idee waar dit te plaatsen - dan maar hier...
ik heb een ideetje over sitemasters, namelijk het volgende: dat als je op een bepaalde locatie bent er wordt weergegeven wie er nog meer op die locatie zijn. Dat is bijvoorbeeld nuttig voor een topicstarter die wil weten of er mensen naar het topic kijken. natuurlijk is dat al te zien onder Statistieken->[Meer], maar dan moet je weer klikken hè...

Groeten

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline MrWolf - 08/01/2011 17:30
Avatar van MrWolf Lid Dus je bedoelt zoiets:

Dit topic wordt bekeken door 3 leden en 1 gast.
Emonk, MrWolf, EnNogEenNaam

Dat is inderdaad wel een leuk idee.
Offline Emonk - 08/01/2011 17:31
Avatar van Emonk Lid inderdaad, dat was mijn idee (en bots eventueel)
Offline WouterJ - 08/01/2011 17:45
Avatar van WouterJ HTML gevorderde Het is wel een leuk idee, maar het hoeft van mij niet echt. Je ziet vanzelf wel wanneer er gereageerd word.
Wat je dan wel kan toevoegen is dat als iemand een berichtje schrijft het cursief/bold gedrukt word.
Offline pijke - 08/01/2011 17:52
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
eerlijk gezegt hoeft het van mij niet.
en het is ook erg moeilijk actueel te houden.
dat lukt soms ook al niet met de leden online.
Offline Emonk - 08/01/2011 18:24
Avatar van Emonk Lid ik wist niet dat dat lastig is..
het idee van waldio vind ik ook goed!
Offline vinTage - 08/01/2011 18:44
Avatar van vinTage Nieuw lid Idee van waldio kan wel, maar is omslachtig...
Je moet met onchange van het invoeveldr een ajax request gaan doen om de 'status' te updaten, en dan nog een timertje die kijkt of de reageerder zn post wel afmaakt binnen een bepaalde tijd (wat weer lastig is omdat hij soms zelf ook wat research moet doen), maw 'onmogelijk' en nutteloos 
Offline Abbas - 08/01/2011 18:45 (laatste wijziging 08/01/2011 18:47)
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Citaat:
Wat je dan wel kan toevoegen is dat als iemand een berichtje schrijft het cursief/bold gedrukt word.
Je bedoelt als iemand reageert op een topic? Hoe ga je dat dan nagaan? Als ik een topic gewoon bekijk ben ik geen bericht aan het typen hoewel ik op exact dezelfde pagina ben...

@vinTage: was my second thought maar het leek me ook ingewikkeld om dat te kunnen doen en ik kon het ni verwoorden zoals gij.. 
Offline WouterJ - 08/01/2011 19:02
Avatar van WouterJ HTML gevorderde
titjes schreef:
[..quote..]
Je bedoelt als iemand reageert op een topic? Hoe ga je dat dan nagaan? Als ik een topic gewoon bekijk ben ik geen bericht aan het typen hoewel ik op exact dezelfde pagina ben...

Dat heb ik wel eens op andere forums gezien. Maar inderdaad, dat was wel een aparte reactie pagina.

Maar van mij hoeft het ook niet perse.
Offline Emonk - 08/01/2011 19:51
Avatar van Emonk Lid oke, ik had nog niet gedacht aan de mogelijkheid. en vanwege de online-waar-pagina dacht ik dat het kon.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.203s