login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

NVidia grafische kaart memory verhogen (Opgelost)

Offline valles10 - 25/12/2010 11:56
Avatar van valles10HTML interesse Ik heb een NVIDIA GeForce G210m
Volgens de systeeminformatie van het NVIDIA-configuratie scherm, heb ik 1518MB totaal beschikbaar grafisch geheugen. Mijn toegewezen videogeheugen is 256MB GDDR3. Videogeheugen van systeem is 0mb, en gedeeld systeemgeheugen is 1262MB.

Mijn vraag nu is, hoe ik meer geheugen actief kan maken, aangezien mijn totaal beschikbaar 1518mb is en mijn toegewezen 256mb is...

Alvast bedankt;)

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Sam - 25/12/2010 12:19
Avatar van Sam PHP expert Bij sommige systemen kan je het gedeelde video geheugen instellen in het BIOS. Maar ik raad ten sterkste af om in je BIOS te gaan knoeien als je er niet veel van kent.  

De NVIDIA GeForce G210m, is dat geen IC voor laptops? Dan zou ik zeker niet te hard hopen op die functionaliteit. De enige reden die ik kan bedenken waarom je je grafisch geheugen wilt verhogen is om beter te kunnen gamen. En de meeste laptops zien niet echt gemaakt om mee te gamen.
Offline valles10 - 25/12/2010 13:15
Avatar van valles10 HTML interesse Eh ja, in bios dacht ik ook te proberen, dat is wat ik eigenlijk hoopte als antwoord te krijgen.

Dat is idd een voor een laptop, mijn laptop is redelijk geschikt voor te gamen, maar ik zag dat grafisch geheugen zo laag stond, en dus in mijn ogen nog wat hoger kan 
Offline WimJ - 25/12/2010 14:06
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Koop een fantsoenlijke desktop als je toch wilt gamen en steek er een fantsoenlijk kaartje in..
Gamen op een laptop (anders dan een alien) is gewoon 'kul'.
Offline valles10 - 25/12/2010 14:08
Avatar van valles10 HTML interesse Dat is geen antwoord op mijn vraag -.-'
whatever, ik knoei wel in men bios.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.168s