login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Free form processor (Opgelost)

Offline arawolf - 10/12/2010 12:36
Avatar van arawolfLid Iemand een idee van een goede free formp processor, liefst eentje met weinig reclame.
Bedankt

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Sitebase - 10/12/2010 15:36
Avatar van Sitebase PHP expert Ik heb dit script een tijdje geleden geschreven: Form processor.

Het kost wel $5, maar het is echt super simpel om statische formulieren om te zetten in dynamische.

Kijk maar eens even naar dit demonstratie filmpje.
Bedankt door: arawolf
Offline MiST - 10/12/2010 15:40
Avatar van MiST Lid Google Docs Forms? 
Bedankt door: arawolf
Offline arawolf - 10/12/2010 18:47
Avatar van arawolf Lid Misschien mijn vraag niet goed gesteld. Wat ik zoek is het volgende. Ik heb een webformulier maar wens niet dat mijn mailadres in de code cverwerkt is. Kwestie van spam te ontvangen. Dus d&acht ik ik stuur mijn formuliertje naar een form processor en die stuurt het dan door naar mij. Maar diegene die ik vind geven de klant een respons vol met reclame. Dat vinden zij dus niet luek. Vandaar mijn zoektocht.
Offline MiST - 11/12/2010 17:23
Avatar van MiST Lid Je kan ook gewoon een captcha toevoegen aan je formulier en dan krijg je ook geen/minder spam.
Offline UpLink - 11/12/2010 19:57
Avatar van UpLink ... Je kan perfect een doorstuur emailadres gebruiken...

een emailadres aanmaken bij je host en vanaf dat emailadres alles laten doorsturen naar jou...
Op je hosting zit normaal gesproken al een spamfilter die (naargelang je instellingen) het grootste gedeelte spam er al uithaalt...

Je kan natuurlijk ook captcha toevoegen aan je formulier... dat helpt ook goed...

maar alsnog zou ik beide nemen mocht ik echt geen spam willen...
Offline arawolf - 12/12/2010 15:36 (laatste wijziging 12/12/2010 17:34)
Avatar van arawolf Lid Wat is captcha ? Ik bedoel hoe installeer ik dat in een HTML site ?
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.208s