login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

server

Offline biertie - 01/02/2005 18:05
Avatar van biertieOnbekend hoe kan je er voor zorgen dat je kan uploaden met je server?

ik weet dat je iets aan de instellingen moet veranderen, maar weet niet precies wat :s

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline klostpret - 01/02/2005 18:10
Avatar van klostpret HTML interesse Ook even kijken of alle poorten open staan die nodig zijn
(biij een iegen server)
Offline biertie - 01/02/2005 18:45
Avatar van biertie Onbekend ach dacht dat je ook iets moest veranderen aan php.ini of zoiets 
Offline klostpret - 01/02/2005 19:50
Avatar van klostpret HTML interesse Soms, maar de default-instellingen staan uploaden toe 
Offline twopeak - 01/02/2005 20:08
Avatar van twopeak Gouden medaille

PHP ver gevorderde
WEBSTAB ALS JE ER NIETS VAN KENT ZEG JE NIETS
Ik ben het kotsbeu een dergelijke fout te zien.
Ik ben hier al een tijdje aan het roepen, vanaf nu delete ik de post, en geef ik er strafpunten bij!

Als je wilt uploaden moet je normaal gezien niets aan je instellingen veranderen.
Je maakt een formulier (met de juiste encoding type!!!) en daarin een bestands-veld.

Wanneer je het upload vind je al je gegevens terug in de $_FILE array.
Probeer eerst of je je bestanden kunt uploaden zonder de directory permissies te veranderen (zonder chmod); als dat niet lukt vraag je aan je hoster! (normaal gezien is 755 (drwxr-xr-x) meer dan genoeg)
kijk even op php.net voor meer informatie (gewoon zoeken op upload, en je vind alles wat je nodig hebt)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s