login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

nieuwe pagina aanroepen

Offline Rooonald - 31/01/2005 21:07
Avatar van RooonaldHTML interesse op mijn localhost heb ik een script dat een formulier weergeeft in een nieuw venster. Nu wil ik echter enkel dat formulier in dat nieuwe venster laten verschijnen en niet de toolbar en de statusbar en dergelijke...

Weet iemand hoe ik hierin te werk moet gaan, ik denk zelf dmv van een javascriptje maar degene die ik heb geprobeerd hadden niet de gewenste uitwerkink helaas:'(

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Fenrir - 31/01/2005 21:11
Avatar van Fenrir PHP expert http://www.goog...up%20maker

Zo vind je het wel.

En als dat niet zo is, dan is het niet mogelijk.
Offline Rooonald - 31/01/2005 21:53
Avatar van Rooonald HTML interesse Daar vind ik hetzelfde helaas, waarschijnlijk is het dan alleen mogelijk bij een pop up scherm maar dat is niet de bedoeling. De bezoeker moet zelf kiezen of hij het formulier wil aanroepen of niet...
Offline zointer - 01/02/2005 09:28 (laatste wijziging 01/02/2005 09:43)
Avatar van zointer HTML gevorderde In de Head tag
  1. <script language="javascript" type="text/javascript">
  2. var win=null;
  3. function NewWindow(mypage,myname,w,h,scroll,pos){
  4. if(pos=="random"){LeftPosition=(screen.width)?Math.floor(Math.random()*(screen.width-w)):100;TopPosition=(screen.height)?Math.floor(Math.random()*((screen.height-h)-75)):100;}
  5. if(pos=="center"){LeftPosition=(screen.width)?(screen.width-w)/2:100;TopPosition=(screen.height)?(screen.height-h)/2:100;}
  6. else if((pos!="center" && pos!="random") || pos==null){LeftPosition=0;TopPosition=20}
  7. settings='width='+w+',height='+h+',top='+TopPosition+',left='+LeftPosition+',scrollbars='+scroll+',location=no,directories=no,status=no,menubar=no,toolbar=no,resizable=no';
  8. win=window.open(mypage,myname,settings);}
  9. // -->
  10. </script>

In De Body tag
  1. <a href="http://www.google.com/search?ie=UTF-8&sa=N&tab=xw&q=popup%20 maker" onclick="NewWindow(this.href,'mywin','500','500','yes','center');return false" onfocus="this.blur()">google open in nieuw venster zonder menu</a>

Om het venster te sluiten voeg je dit op de desbetreffende pagina in
  1. <form>
  2. <input type=button value="Close Window" onClick="javascript:window.close();">
  3. </form>

OF
  1. <a href="javascript:window.close();">[Close Window]</a>
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.191s