PHP expert |
|
Inderdaad vraag even, maar als ze zeggen dat een Mac wel een goed en goedkoop apparaat is kan je beter van school veranderen Om maar niet te spreken van de waardeloze garantie. Heb hier een Dell notebookje gekocht, prima spul, en een prachtige garantie van 6 jaar. Op m'n Dell netbook heb ik een garantie van 3 jaar met next business day on site, en toch betaalde ik minder dan een macbook (met waardeloze garantie).
Wat ik hiermee wil zeggen is: kijk niet alleen naar het product dat je koopt maar zoek ook uit wat er gebeurt als het spul kapot gaat. Want alle technologie heeft de vreemde eigenschap om totaal kapot te gaan (is het omdat je een glas cola morst, of je steekt hem te ruw weg, je laat het vallen, of gewoon omdat het zo is) en dit geldt ook voor apple-producten. Anyhow, een goede garantie mag je echt niet verwaarlozen, dit is minstens even belangrijk als het product zelf. Want wat als je computer het begeeft een halve week voor je examen? Ik heb dit gehad 3 jaar geleden, maar de volgende dag stond er wel iemand van Dell bij me thuis om m'n moederbord te vervangen en alles werkte zoals het hoort. |