LOOL, dat heb ik ook een keer gehad 't was zelfs nog iemand die ik kende >_> Maja, nadat ik contact met 'm had opgenome over de layout, haalde hij 'm offline
Lol, op die alles na, hij heeft ook echt geen verstand van kleuren of wel?? Ik bedoel.. Rood op een blauwe achtergrond,, like wtf dat word echt onduidelijk leesbaar en pijn aan je ogen XD
Eerlijk gezegt snap ik niet waarom iemand deze layout zou willen rippen,, ik bedoel.. zo mooi is die nou ook weer niet... XD
-----
Na een nieuwe kijkje op zijn website..
LOL, hij heeft de oorspronkelijke layout nog,, enkel de plaatjes vervangen XD en oh zo leuke kleurtjes toegevoegd XD
Eerlijk gezegt snap ik niet waarom iemand deze layout zou willen rippen,, ik bedoel.. zo mooi is die nou ook weer niet... XD
-----
Na een nieuwe kijkje op zijn website..
LOL, hij heeft de oorspronkelijke layout nog,, enkel de plaatjes vervangen XD en oh zo leuke kleurtjes toegevoegd XD
@Arie
Kan heel goed kloppen. Na mijn beeld heeft hij enkel de plaatjes veranderd. Maar de code is en blijft hetzelfde =) dus misschien dat sitemasters die code kan vergelijken met hun eigen.. =)
@Ontani
Layout en header past ook niet echt bij 't onderwerp..