Crew .NET |
|
Dit is een van de reden waarom ik al niet graag PHP en van die dingen doe. Al dat gemekker met de webserver opzetten en MySQL erbij en bla bla. En dan zijn er van die pakketjes zoals WAMP of XAMPP die de bedoeling hebben om mensen zoals ik het gemakkelijk te maken omdat er alles ineens in zit. Wel nu als je je Apache niet aan de praat krijgt om je localhost op te zetten ben je ook niet veel met je MySQL (phpmyadmin) aangezien die de localhost nodig heeft. Mijn IIS en MS SQL Server draaien niet dus daar kan het niet aan liggen.
Ik heb WAMP geinstalleerd en kreeg niets van fouten tijdens de install en als ik dat ding dan start kan ik niet eens op dat icoontje klikken (wel klikken maar ik krijg geen menuutje te zien). Nu heb ik dan maar XAMPP geinstalleerd en hier kan ik dan wel klikken maar krijg ik Apache niet aan de praat. Bij een port-check zijn alle poorten vrij, enkel poort 80 wordt gebruikt door het proces "System".
Daarom: weet iemand van jullie wat het probleem kan zijn en hoe ik die kan oplossen?
Thanks!
Edit:
Owja, opnieuw installeren en systeem herstarten hielpen ook niet dus zover ben ik al..
|