login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Asus

Offline Maarten - 22/01/2005 00:18
Avatar van MaartenErelid Een vraagje in opdracht van mijne maat:
Hij heeft een computerwinkel en heeft een aantal paketten van belgacom gekocht omdat ze in reclame stonden... bij ieder pakket zit een Asus ADSL modem.
Bij iedere computer die hij levert werkt die modem slechts een keer -> na het rebooten van de pc werkt de modem niet meer.
Ook een vriend van hem (ook een computerwinkeluitbater) heeft hetzelfde probleem. Op "oude" computers werkt het echter wel, dus pc die reeds 2 jaar oud of zo zijn. Vermoedelijk ligt dit aan de drivers, maar oudere drivers installeren was ook geen oplossing.
Dus, je installeert de prut, je kan op internet en dergelijke, je reboot de pc, en het werkt niet meer.

Oja, het ligt ook niet aan SP2, want we probeerden het dan door een pc te formatteren en dan de modem erop te zetten, dus zonder SP2 en enige andere software, maar het probleem blijft zich voordoen.

Herkent iemand dit probleem en heeft iemand er eventueel een oplossing voor?

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline webstab - 22/01/2005 08:03
Avatar van webstab PHP ver gevorderde Ik heb ook een Asus ADSL modem, al een paar jaar.
En ik heb mijn pc ondertussen al gereboot en ik heb van niets last.
Offline Maarten - 22/01/2005 23:06
Avatar van Maarten Erelid "een paar jaar"... heb je ook al "een paar jaar" die pc? want het probleem komt vooral voor bij nieuwe pc's (maar daarom niet bij allemaal).. op de promo-pc (die er nog geen 3 maanden staat) werkt hij wel perfect...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s