login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Raar begins scherm bij XP

Offline Geerios - 21/01/2005 19:13
Avatar van GeeriosOnbekend Ik heb bij windows xp een wachtwoord ingesteld en toen deed me pc een beetje vaag, ik krijg nu inplaats van Je naam met een plaatje een vlakje met loginnaam en wachtwoord hoe kan ik dit veranderen??

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline numlockrond - 21/01/2005 19:15 (laatste wijziging 21/01/2005 19:18)
Avatar van numlockrond Onbekend wat is daar vaag aan?? Je stelt een wachtwoord in dus moet je dat de volgende keer invullen...

Kun je veranderen door het wachtwoord te verwijderen (lijkt me logisch).

Edit: als je bedoelt dat je een windows 98/2000 achtig schermpje krijgt waarbij je je naam ook zelf moet typen en als je je wachtwoord wilt houden moet je dit doen:

Configuratiescherm » Gebruikersaccounts » De manier waarop gebruiken zich aanmelden instellen » Vinkje voor "Het welkomstscherm gebruiken"
Offline Geerios - 21/01/2005 19:17
Avatar van Geerios Onbekend jah maar normaal als je op je naam klik krijg je er een veld bij
maar het gaat eigelijk om het uiterlijk om dat te veranderen!
Offline numlockrond - 21/01/2005 19:18
Avatar van numlockrond Onbekend zie edit
Offline Geerios - 21/01/2005 19:22
Avatar van Geerios Onbekend Bedoel je alle twee de dingetjes aanvinken want dat staat bij mij standaard en als ik eentje aankruis (de bovenste) dan geeft het het zelfde resultaat!!!
Offline numlockrond - 21/01/2005 19:32 (laatste wijziging 21/01/2005 19:34)
Avatar van numlockrond Onbekend die onderste (snel schakelen tussen gebruikers) zou geen invloed moeten hebben op het aanmelden.

Als de bovenste aangevinkt is zou je gewoon je naam met plaatje moeten zien. Daar kun je dan op klikken en dan moet je je wachtwoord opgeven.
Als hij niet aangevinkt is zou je zeg maar een standaard inlog formulier moeten krijgen met gebruikersnaam en wachtwoord invullen.

Misschien dat er ook nog andere manieren zijn (maar dan denk ik alleen in professional) om dit soort dingen in te stellen, maar die weet ik ook niet uit m'n hoofd.

Edit: Je kunt natuurlijk ook proberen om die opties een paar keer in en uit te schakelen (en dan ook je wachtwoord verwijderen) en steeds opnieuw opstarten. Misschien helpt dat....
Offline Geerios - 21/01/2005 21:54 (laatste wijziging 21/01/2005 21:54)
Avatar van Geerios Onbekend Bedankt numlockrond nu werkt het (alleen met een beetje veel gekloot )
Offline numlockrond - 21/01/2005 22:30
Avatar van numlockrond Onbekend ja dat heb je soms met windows...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.205s