login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

WMV-editor

Offline MothZone - 20/01/2005 19:55
Avatar van MothZonePHP ver gevorderde Kent er iemand een goede WMV-editor?

Heb al windows movie maker, maar daar kan je geen zak mee doen aan special effects.
Ik zou een achtergrond moeten kunnen trukeren, dus een blauwe doek vervangen door een achtergrond vanop de pc, paar animaties in zetten (die in het programma zelf gemaakt zijn, maar kan ook anders), beetje geluid opzetten van extern bestand, en natuurlijk ook beeld knippen, copieren en plakken.

Alvast thx
Greetz Mz

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline twopeak - 20/01/2005 20:03
Avatar van twopeak Gouden medaille

PHP ver gevorderde
ik denk dat je daarmee naar de echte programmas moet gaan
Adobe Premiere is hierin de meest bekende ;)
Offline Maarten - 20/01/2005 20:10 (laatste wijziging 20/01/2005 20:11)
Avatar van Maarten Erelid Ja, idd, Adobe Premiere, mijn stiefbroer houdt zich met die dingen bezig... als je animaties erin wilt zetten kan je flash-animaties importeren in Premiere dacht ik, bv. iemand die een boek vasthoudt -> je kan dus op de bladzijde van dat boek een animatie plakken 

Je kan er trouwens ook met AVI's werken, raad ik je ook aan.
Offline MothZone - 20/01/2005 20:11
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde leuk, zal er eens achter zoeken, of iemand dat ik ken het heeft

kent iemand nog andere programma's?
Offline Duikboot - 21/01/2005 22:54
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde ik gebruik MAGIX. Kun je d8 ik geen vakke mee opvulle. Ik gebruik het eigenlijk alleen maar om op me filmpjes die ik van een dvd rip, de URL van me site te zetten, of die van een andere site weg te hale, maar het werkt wel relaxed....
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.381s