HTML beginner |
|
Hallo allemaal,
Met behulp van allerlei tutorials ben ik al een paar dagen bezig om wildcard subdomeinen in te stellen.
Wat ik namelijk probeer te maken is dat elke gebruiker een eigen subdomein heeft zoals "user.domein.nl" al deze subdomeinen dienen gewoon naar één bestand (search_user.php) gestuurd te worden. In dat bestand wordt dan gecontroleerd of de gebruiker bestaat en daar wordt alle data van hem/haar dan ingeladen. Het laatste deel werkt al, alleen het instellen van de subdomeinen werkt nog niet helemaal lekker.
Het werkt op het moment wel als ik "user.domein.nl" intik, maar als ik dan naar "user.domein.nl/page2/" wil, wordt diegene niet meer naar search_user.php gestuurd, maar naar mijn index.php. Ik heb echt al veel tutorials gelezen, maar heb nog nergens een oplossing voor mijn probleem gevonden ... Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? De code die ik op het moment heb is:
RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.domein\.nl?$
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^([^.]+)\.domein\.nl?$
RewriteRule ^$ /search_user.php?user_name=%1
RewriteEngine On RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.domein\.nl?$ RewriteCond %{HTTP_HOST} ^([^.]+)\.domein\.nl?$ RewriteRule ^$ /search_user.php?user_name=%1
Alvast bedankt
|