login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Naam gezocht!

Offline NeedRain - 05/08/2009 14:17
Avatar van NeedRainLid Hallo sitemasters!
Ik ga een website maken waar ik slicing & scripting aanbied. Alles is al geregeld, behalve de naam. Ik zelf ben niet zo'n ster in namen verzinnen en daarom vraag ik jullie om hulp.

Alvast bedankt  

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Flex1986 - 05/08/2009 14:19 (laatste wijziging 05/08/2009 14:22)
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
  1. ikkongeennaamverzinnenvoormeslicingenscriptingbedrijfdusvroegikhetopsitemastersendiekwamenmetditidee

Astu

Kleine edit: Ik denk dat weinig mensen een goeie bedrijfsnaam gaan weggeven. En voor een klant komt het ook slecht over als ze zien dat je het zelf niet kon verzinnen.
Offline NeedRain - 05/08/2009 14:22
Avatar van NeedRain Lid grappig ja 
Offline tomate - 05/08/2009 14:23
Flex1986 schreef:
[..code..]

Astu

Een originele naam, weet alleen niet of hij zo goed in de mond ligt 
Een naam verzin je toch best zelf hoor... 
Offline NeedRain - 05/08/2009 14:23
Avatar van NeedRain Lid Ik heb al aardig wat namen verzonnen die me wel lagen, maar helaas waren die allemaal bezet. Vandaar.
Offline PRO - 05/08/2009 15:13
Avatar van PRO JS interesse Hier zal je niet veel vinden.
Ook niet handig om dit openbaar te bespreken.

Toch een tip:

Als het om een freelance bedrijfje gaat, dan kan je beter je naam gebruiken als domein. Wil je je echt gaan identificeren als een webdev bedrijf, dan ligt het wat anders. Daarnaast is het belangrijk om te weten voor jezelf of je nationaal of internationaal gaat werken. NL of COM bijv.

Niet altijd moet een domein ergens op slaan, tegenwoordig zie je veel verbasteringen van google. dooble.com noem maar op... veel combi's mogelijk.

domein die je mag kopen van mij  
geemble.com (overal voor, web2.0? )
ilovedetails.com (voor design)

Anyway.. succes!
Offline NeedRain - 05/08/2009 15:37 (laatste wijziging 05/08/2009 15:37)
Avatar van NeedRain Lid Bedankt voor de reactie. Een bedrijf wordt het niet, het is gewoon om af en toe even een klusje te hebben & wat bij te verdienen. Waarschijnlijk neem ik gewoon een .nl domein, want ik blijf nationaal.
Offline ArieMedia - 05/08/2009 15:45
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
NeedRain schreef:
Bedankt voor de reactie. Een bedrijf wordt het niet, het is gewoon om af en toe even een klusje te hebben & wat bij te verdienen. Waarschijnlijk neem ik gewoon een .nl domein, want ik blijf nationaal.
needrain.nl?
Offline meerweten - 05/08/2009 15:54
Avatar van meerweten Lid slicingscripting.nl?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.183s