login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Linkjes

Offline Metalhead - 15/09/2004 10:02
Avatar van MetalheadHTML gevorderde Hé, sinds kort kan ik niet meer op bepaalde linkjes klikken...
Iemand enig idee hoe dit kan?

Zoals bij deze site kan ik wel forum kiezen, ik kan ook een subforum kiezen, maar daarna kan ik geen topic kiezen (maar wel een nieuwe aanmaken)...

Dit heb ik ook op andere sites, en ik kan er niet achter komen hoe dit komt...

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Slipie - 15/09/2004 10:59
Avatar van Slipie PHP beginner Zet je explorer weer eens op de default instellingen?
Ik zou het anders ook niet weten.
Offline webstab - 15/09/2004 12:28
Avatar van webstab PHP ver gevorderde extra
internet-opties
geavanceerd
beveiliging en daar ergens stond dat tussen
hebben ze mij ooit gezegd
Offline Metalhead - 15/09/2004 12:42
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Nee, daar staat niks tussen 

Offline Metalhead - 15/09/2004 15:07
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Het komt waarschijnlijk door JavaScript (volgens mij doen de javascriptjes het niet meer), maar ik kan ècht niet vinden hoe ik dit kan oplossen... 
Offline BigBug - 15/09/2004 16:42
Avatar van BigBug PHP expert download anders ff Java-applets ding, daar zit ook soms nog een uitgebreidere versie van JS bij.. dan doet ie het miss wel weer
Offline Thomas - 15/09/2004 17:14 (laatste wijziging 15/09/2004 17:15)
Avatar van Thomas Moderator Weet je zeker dat dit niet meer werkt?
Ook al verandert je pointer niet naar een 'handje', je zou hier (de hele topic-tabelcel) toch op moeten kunnen klikken.

Laat me ff weten als het nog steeds niet lukt...
Het forum is getest in IExplorer, FireFox en (kort) in Netscape (en ook in Opera dacht ik).

Welke browser gebruik je ?
Offline Duikboot - 15/09/2004 18:06
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Misshcien moet je eens kijken of je (onverwachts) last hebt van spyware. Heb wel eens zoiets gehad, maar bij bepaalde onderwerpen (script, download, host, internet) kreeg ik een link naar een zoekmachine. Na ad-aware is dit opgelost, misschien dat het werkt
Offline Metalhead - 16/09/2004 08:37
Avatar van Metalhead HTML gevorderde @FangorN: Het ligt niet aan de site; ik heb het op alle sites (die JS gebruiken)
En het handje krijg ik nu juist wel, het 'onclick' werkt gewoon niet...
(Zelfs als ik rechtermuisknop doe op de linkjes ziet hij niets anders)
@MobyDick: Ik heb de nieuwste Java-VM gedownload, misschien komt het daar wel door (maar Java heeft toch niks met JavaScript te maken?)
@Michieltjuh: Ad-aware staat hier al op (en een goeie virusscannner)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.22s