login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Micropayment bedrijven

Offline Jeurdi - 02/07/2009 16:04
Avatar van JeurdiNieuw lid Beste Sitemasters,

Ik heb een vraagje. Ik moet voor iemand zijn website een bel systeempje maken waar mensen heen kunnen bellen en dat ze dan een uur aan te telefoon kunnen hangen om geld over te maken.

Die gene heeft namelijk een bepaald abbonement waar hij niet van zijn bel minuuten af (doorheen) komt. Dus hij wilt een systeem hebben die aangesloten is op mollie of ringtonio waarnaar hij naar een nummer kan bellen en dat hij dan zolang hij aan te telefoon blijft er naar zijn rekening een x aantal bedrag heen gaat.

Volgensmij ondersteunt Mollie of ringtonio dit niet, weet iemand anders zo een oplossing of bedrijf? Ik had er eentje gevonden maar die was heeel duur, die spreken dan ook de boodschap in die je hoort als je belt 

Heeft iemand hier dit ook zo een systeem/bedrijf die die kent? OF weet iemand mij te helpen van buitenaf.

Zou allemaal super zijn, alvast bedankt!

Groetjes Jeurdi

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 02/07/2009 16:09
Avatar van Koen PHP expert Eurobellen?
Offline Martijn - 02/07/2009 16:54
Avatar van Martijn Crew PHP ik heb targetpay, maar die doet het tot omgeveer max 5€. Die hebben wel een systeem dat je een paar keer kunt bellen tot het bedrag er is
Offline Wim - 02/07/2009 18:29
Avatar van Wim Crew algemeen opgelet: dit soort telefoontjes gaat niet van het aantal minuten af die je eventueel gratis krijgt, maar rechtstreeks van je euro'tjes!!
Offline Jeurdi - 03/07/2009 12:40
Avatar van Jeurdi Nieuw lid @winmarien, Ja klopt dit had ik tegen die gene ook al gezegt. Dat het buiten elke bundel gaat. Maar sommige mensen willen het graag echt op de manier zoals het in hun hoofd zit.

Maar koen, kan je bij eurobellen dan zo lang als je wilt aan de telefoon hangen? En dat het bedrag hoger wordt zolang je hangt?

Groeten!

Jeurdi
Offline Martijn - 03/07/2009 13:44
Avatar van Martijn Crew PHP je gaat toch niet mensen 15min aan de tel laten hangen =/
Offline Jeurdi - 05/07/2009 13:59
Avatar van Jeurdi Nieuw lid Als je mijn eerste berichtje even las ;) Maar weet verder niemand zo een bedrijf die zo een systeem of mogelijkheid heeft?

Groeten Jeurdi
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.195s