login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

DeviousMUD (oudste versie van rune scape)

Offline daanlaan - 30/06/2009 17:03
Avatar van daanlaanMySQL interesse Ik wou beginnen aan een nieuw spel, en ik dacht een vb te nemen aan de allereerste versie van runescape, namelijk DeviousMUD er zijn maar heel weinig mensen die het spel gespeeld hebben omdat het maar voor een week online stond. er zijn enkel wat screens van te zien:
http://i135.pho...1246373814
Nu vroeg ik me af of er nergens op internet een tutorial was om met zoiets te beginnen, of iets dergelijks... we zijn met 3 personen en we hadden eerder al wat online text based games gemaakt maar wouden wat uitgebreider gaan iemand een idee? zou heel fijn zijn

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Bart - 30/06/2009 18:20
Avatar van Bart PHP expert Pokemon spel al afgemaakt? Waarom begin je aan zulke gigantische projecten als je toch de helft niet snapt? Moeten we je alles gaan voorschotelen?

Als je niet weet hoe je dat spel moet namaken (RIPz0R) waarom begin je er dan aan? Google -> Java based games
Offline daanlaan - 30/06/2009 20:20
Avatar van daanlaan MySQL interesse ja ok, kan ook een antwoord zijn... en ja dat van die "pokemon" was maar een test om te kijken of ik iets in mekaar zou kunnen steken via javascript maar zal niet gaan. En het programmeren in java zal niet direct een probleem zijn, maar de link tussen de 3D tekeningen en het java gedeelte weet ik niet hoe het moet. Ik weet dat daar een groot deel op neer komt maar toch, het is het proberen altijd waard
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s