login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

nieuwsbrief

Offline remy - 15/01/2005 12:17
Avatar van remyPHP ver gevorderde was het niet zo dat sitemasters een nieuwsbrief had?

toen werd er een keer een topic geopend met de vraag of iedereen hem ontvangen had:s
Bij mijn weten kwam die elke maand, maar ik heb em nog niet gehad, is sitemasters hiermee gestopt?:|

13 antwoorden

Gesponsorde links
Offline nemesiskoen - 15/01/2005 12:31
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
heb nooit een nieuwsbrief gehad
zou best wel vet zijn 
Offline webstab - 15/01/2005 12:57
Avatar van webstab PHP ver gevorderde ik em ooit de eerste editie gekregen,sinds dien niets meer.
Offline Squirrel - 15/01/2005 13:24
Avatar van Squirrel HTML interesse :( ik heb nog nooit eentje gehad....
Offline riekele - 15/01/2005 14:48
Avatar van riekele PHP beginner ik heb oook nog nooit een gekregen zou wel vet idee zijn
Offline BigBug - 15/01/2005 14:49
Avatar van BigBug PHP expert Volgensmij was dat het idee ook, maar ik heb nooit wat ontvangen, terwijl ze er wel 1 verstuurd hadden.... 
Offline wouter - 15/01/2005 15:35 (laatste wijziging 15/01/2005 20:58)
Avatar van wouter PHP interesse Het idee was er en de crew had dit helemaal uitgewerkt. Er is een editie verstuurd geweest. Spijtig genoeg waren er nogal wat leden die de nieuwsbrief ofwel foutief hebben ontvangen ofwel gewoon niet.
Daarop hebben Joël en co besloten om dit te hervormen (dit door Dennisvb) tot een RSS-feed.

De discussie over de inhoud staat hier
De discussie gestard door Joël over de resultaten van de 1ste editie van de nieuwsbrief werd gevonden werd hier gevoerd.
De discussie over de RSS-feed kan je hier vinden

admin-edit:feet = voeten. Het is een RSS feed.
Offline remy - 15/01/2005 19:16
Avatar van remy PHP ver gevorderde hmm, ik was dus niet de enige:D
Offline Zerato - 15/01/2005 20:56
Avatar van Zerato Onbekend ze zijn ermee gestopt:D
Offline twopeak - 15/01/2005 21:03
Avatar van twopeak Gouden medaille

PHP ver gevorderde
een feed dus
het idee kwam van FangorN (afaik)
Toch goede informatie, Wouter!
en het idee wordt nog uitgewerkt. Voor de coolere mensen op de website (hmm, ok, juist de crew), die weten de feed al zijn, en imo werkt hij redelijk goed.

Ik denk dat er nu nog gewerkt wordt rond de caching en de laatst veranderde berichten (dat lijkt niet altijd juist overeen te komen?)
Dus het project met de feed zal blijven, en zal toestaan om de laatst gemodificeerde berichten te zien.

Tegelijkertijd werkt er een andere admin aan een soort programmatje dat je de laatst veranderde berichten op je desktop kunt zien (ik snap het zelf niet goed)

Allemaal ambitieuze ideëen, we zullen wel zien of zij het daglicht zien, en of zij het daglicht gaan blijven zien.
Offline Gerard - 16/01/2005 04:58
Citaat:
Tegelijkertijd werkt er een andere admin aan een soort programmatje dat je de laatst veranderde berichten op je desktop kunt zien (ik snap het zelf niet goed)

Denk active-deskop, is niet al te moeilijk. 
Offline Button - 16/01/2005 08:48
Avatar van Button PHP ver gevorderde ik heb hem aangekregen... één toch al 
Offline Maarten - 16/01/2005 15:45 (laatste wijziging 16/01/2005 15:45)
Citaat:
-QUOTE-

Een forum tracker heet dat wel eens, in delphi dacht ik.
Offline wouter - 16/01/2005 16:37
Citaat:

als je het kent niet nee , als leek op een bepaald gebied lijkt alles wat er gebeurd

@admin die mijn vorig bericht veranderde: Dank je - had wel wat beters te doen dan mijn spelling te chekke, was niet simpel om die berichtjes in het archief terug te vinden [gelukkig wel simpelder dan in v1 maar toch ]
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s