ik ben nu 4 maandjes bezig geweest aan een text based race game.
het is bijna af en ik ben aan het uitzoeken hoe ik het snel en effectief reclame zou kunnen maken om gebruikers aan te trekken.
Er zijn van die sites waar al deze games opstaan met ratings, kan ik mezelf daar tussen plaatsen eigenlijk?
hm inderdaad was niet slim
weet iemand een goede hosting firma? ik heb veel bij one.com staan en ik ben ook zeer tevreden over hun, maar ze ondersteunen geen cronjobs... Ik heb best wel een zware server nodig denk ik
ik heb m bij hosting2go.nl, €30 de jaar,
ik kan je bij deze vertellen, ik heb dr een spel staan die een tijdje een paar spelers had., en die bandbreedte haal je niet, Dus 108 euro is wat duur om mee te beginnen. Je kunt altijd nog opwaarderen
oh, maar ze doen niet meer textbased dingen omdat die kneuzen steeds van die ripsoff doen
Deviour, misschien dat ik ook met joun site begin ;)
Mijn eigen site trekt idd niet zoveel ,
en ik zou er nog gemakkelijk een criminals erbij opzetten. mocht het te weinig zijn, kan ik altijd verder gaan met servage
Ben wezen kijken bij registratie,
en wat moet ik verstaan onder Application Pack (€ 11,90 eenmalig)
EN EEN ANDER PUNT,
deze host is niet geschikt voor daanlaan, gezien zijn categorie, criminals site is..
hosting2go schreef:
FAQ: Staan jullie erotische-, torrent- of criminals-sites toe?
Nee, dat staan wij niet toe. Wij hebben in het verleden gemerkt dat dit soort websites vaak voor overlast zorgen in de vorm van DDoS aanvallen, spam mailings of slecht programmeerwerk. Die overlast zorgt er helaas ook meestal voor dat de websites van onze overige klanten (tijdelijk) onbereikbaar of traag zijn. Wij vinden niet dat andere websites last mogen ondervinden van het gedrag van sommige bezoekers van erotische-, torrent- of criminals-sites, en hebben daarom in 2007 tot het nemen van deze maatregel besloten.
Voor criminals-sites geldt er momenteel een uitsterf-beleid waarbij bestaande sites actief mogen blijven (mits ze niet voor directe overlast zorgen) maar er geen nieuwe sites meer bijkomen.
Let wel op dat je je niet laat verleiden door goedkope prijzen en mooie praatjes.
Je kan beter 10 euro p/maand extra betalen voor je hosting, en dat het altijd goed werkt en dat je hebt wat je nodig hebt, dan dat je telkens problemen hebt met offlineperiodes, slechte en trage support, ontbrekende dingen en dergelijke.
Let wel op dat je je niet laat verleiden door goedkope prijzen en mooie praatjes.
Je kan beter 10 euro p/maand extra betalen voor je hosting, en dat het altijd goed werkt en dat je hebt wat je nodig hebt, dan dat je telkens problemen hebt met offlineperiodes, slechte en trage support, ontbrekende dingen en dergelijke.
Ja dacht ik ook al aan, maar van one.com, die ook zer goedkoop zijn, ben ik nog steeds tevreden. dus het is altijd mogelijk