login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

1 htaccess file voor 3 (Opgelost)

Offline lolll - 01/04/2009 19:33
Avatar van lolllLid Kan ik 3 verschillende .htaccess files in 1 .htaccess file te samen zetten ?

Zo ja , hoe ?

Zou dit graag weten, want ik zit met zoveel verschillende .htaccess files...  

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 01/04/2009 19:43
Avatar van Martijn Crew PHP eh, je opent degene waar je het in wilt zetten, en opent de rest en zet het allemaal in 1 bestand?
Offline lolll - 02/04/2009 09:21
Avatar van lolll Lid Nee, heb ik al geprobeerd. Dat ging niet. Maar misschien door een / of zo te zetten ? kweet niet, weet iemand raad ?
Offline ArieMedia - 02/04/2009 09:47
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
lolll schreef:
Nee, heb ik al geprobeerd. Dat ging niet. Maar misschien door een / of zo te zetten ? kweet niet, weet iemand raad ?

Raad: Maak een nieuwe goede .htaccess file en knikker de andere 3 weg. scheelt een hoop gezooi. Meestal ben je sneller klaar met iets opnieuw schrijven dan alles te moeten herzien en de fouter eruit halen.
Offline lolll - 02/04/2009 10:43
Avatar van lolll Lid Jamaar, kan ik dan gewoon alle 3 mijn .htaccess files in 1 nieuw geschreven .htaccess file zetten ? Werkt alles dan nog wel zoals : beveiliging van directory,404 error page, direct linken van plaatjes tegen gaan ...

Moet ik dan niets special tussen 2 bestanden zetten zoals ik al eer der zei in mijn vorig bericht.
Offline ArieMedia - 02/04/2009 13:22
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
lolll schreef:
Jamaar, kan ik dan gewoon alle 3 mijn .htaccess files in 1 nieuw geschreven .htaccess file zetten ? Werkt alles dan nog wel zoals : beveiliging van directory,404 error page, direct linken van plaatjes tegen gaan ...

Moet ik dan niets special tussen 2 bestanden zetten zoals ik al eer der zei in mijn vorig bericht.
Als je het goed doet, nee, je hoeft dan niks speciaals te doen nee.
Offline lolll - 02/04/2009 15:21 (laatste wijziging 04/04/2009 16:13)
Avatar van lolll Lid ok ga het straks ff proberen. Hopelijk werkt het !

P.s. : ik heb dit nog niet kunnen testen dus laat het topic staan onder NIET opgelost. 
Offline Rik - 04/04/2009 16:41
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Als het toch niet lukt, post dan even de inhoud van de drie bestanden. Misschien kunnen wij helpen iets werkends ervan te maken.
Offline lolll - 04/04/2009 17:19 (laatste wijziging 04/04/2009 17:21)
Avatar van lolll Lid nee , het lukt niet. Tzijn eigenlijk 2 bestanden heb ik nu gezien.
Hier zijn de bestanden : Plaatscode: 128464
En 2 : Plaatscode: 128465

En van die 2 bestanden heb ik dit gemaakt :
Plaatscode: 128466

Voila , hopelijk zien jullie de fout.
P.s. het niet mogelijk maken van plaatjes te kopieëren (1ste code) werkt wel in de samenstelling ( 3de code ) maar het error document (2de code) werkt niet in de samenstelling.
Offline Rik - 04/04/2009 18:21

Crew algemeen
Ik lees hier:
http://www.webm....htm#msg12

Dat je het op een andere manier op moet lossen (voorbeeld):
  1. # Redirect missing catalog images to a default image. Let other missing resource requests 404 normally.
  2. RewriteCond %{REQUEST_URI} !-U # if requested resource doesn't exist
  3. RewriteRule ^catalog_image_path/.*\.gif$ /default_image_path/default.gif [L] # redirect to default image
Offline lolll - 04/04/2009 18:28 (laatste wijziging 04/04/2009 18:47)
Avatar van lolll Lid en waar staat de code van het error documentje dan ?
En waar kan je dan extensies toevoegen ? zoals ik al had gedaan in men .htaccess bestandje .

Geen info meer nodig : twas eigenlijk simpel : ik had niet goed geluisterd naar Arie2Zero. Hij zij maak een nieuw .htaccess file met alle andere erin. En verwijder alle andere .htaccess files.
Dat laatste had ik nog niet gedaan. Waarschijnlijk speelde de andere .htaccess files een grote rol .

Mijn code is nu dus zo :
  1. RewriteEngine on
  2. RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^$
  3. RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^http://(www.)?domeinnaam.nl/.*$ [NC]
  4. RewriteRule .(bmp|html|png|htm|gif|jpg)$ - [F]
  5.  
  6. ErrorDocument 404 /dcbrsite/errors/404.html

.
Ze was dus goed alleen de andere files stonden in de weg ! 
Grt, lolll
Offline Rik - 04/04/2009 18:48

Crew algemeen
lolll schreef:
Ze was dus goed alleen de andere files stonden in de weg ! 
Kun je dan uitleggen hoe je drie bestanden met dezelfde naam tegelijk kunt hebben? Of stonden ze in verschillende mappen? Goed dat het is opgelost iig.  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.381s