login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

cd-rom speler werkt niet

Offline DeafBoy - 11/01/2005 11:23
Avatar van DeafBoyHTML beginner Arghh, ik heb problemen met mijn cd-rom speler. Heb pas XP geinstalleerd, de floppy drive en de brander ziet ie wel, maar de cd-rom speler juist niet. Als ik de pc reboot, dan brand de lampje van de cd-rom speler wel maar wordt niet getoond.

Wie weet hier wat aan te doen??

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 11/01/2005 11:29 (laatste wijziging 11/01/2005 11:31)
Avatar van vinTage Nieuw lid En als je er een "autoplay" cd inpropt start die dan wel ? want dan zou het alleen een kwestie zijn van een koppelingetje maken.

anders ff nieuwe hardware instaleren via config panel.
Offline leendertW - 11/01/2005 12:08
Avatar van leendertW PHP beginner is de IDE kabel wel aangesloten?

Staat de cd-rom speler wel vermeld bij schijfbeheer ofapparaatgbeheer? en zoals FangorN al zei: Staat hij goed in de bios?

Offline DeafBoy - 11/01/2005 12:43 (laatste wijziging 11/01/2005 13:00)
Avatar van DeafBoy HTML beginner Apparaatbeheer, staat er niet in, dus natuurlijk gekeken naar de IDE kabel, maar die was wel aangesloten. Verder in de bios wel goed ingesteld. Dus waar de fout ligt weet ik niet..

En zo ja in de BIOS, waar moet ik precies kijken? Bij de Bios Features en dan??
Offline Thomas - 11/01/2005 13:37
Avatar van Thomas Moderator Gewoon, of je CD-ROM speler als apparaat er tussen staat.
Elk stuk hardware (diskdrive(s), brander, CD-ROM speler) moet in het rijtje met IDE / SCSI devices staan lijkt mij...
Offline DeafBoy - 11/01/2005 14:27
Avatar van DeafBoy HTML beginner die staat er wel in. Vreemd, deze jongen wordt gek volgens mij.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.194s