login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

website synchroniseren (Opgelost)

Offline junior - 25/03/2009 20:20
Ik maak nu al een tijdje websites, deze upload ik steeds met filezilla als ik iets heb gewijzigd.
Nu is mijn vraag:
Bestaat er een programma waar dit automatisch gebeurt, dus ahw de website en de offline map altijd synchroon houdt.

En bvb ook: Als er online op de server een bestand staat dat nieuwer is dan in mijn lokale map, hij dit ook download en vervangt.

Kan ik dit misschien ergens in filezilla instellen ofzo of bestaan hier speciale programma's voor? Als het eens per week dag zou gebeuren zou dit al fantastisch zijn (en evt de mogelijkheid om ook op elk moment handmatig te doen)

Oké, ik vraag wel veel maar het is gewoon om wat duidelijk te maken waar ik naar op zoek ben ;)

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 25/03/2009 21:10
Avatar van Martijn Crew PHP ik gebruik dreamweaver en edit online, maar je kunt ook je server instellen als testserver, en een map op je pc toewijzen aan dat project. Volgens mij slaat ie het dan op je pc en online tegelijk op
Offline junior - 25/03/2009 23:22
Avatar van junior Lid Helaas heb ik geen dreamweaver. Ik ben "hobbyist", en maak mijn websites in een soort kladblok met highlighting.
Dus ik ben eerder op zoek naar een freewareprogramma die dat doet (als het al bestaat natuurlijk )
Offline Martijn2008 - 25/03/2009 23:49
Avatar van Martijn2008 PHP beginner Ik upload altijd met WinSCP. Werkt prima!
Offline Thijs - 26/03/2009 08:47
Avatar van Thijs Crew hosting PSPad is ideaal
Offline junior - 26/03/2009 13:00 (laatste wijziging 26/03/2009 13:08)
Avatar van junior Lid ok thnx kga beide eens uittesten 

Edit:
O, als ik het goed begrijp is pspad een code editor die tegelijk upload?
Dan heeft dit toch mijn voorkeur ja:p

En als ik nu een txt bestand heb die online wordt gewijzigd, kan pspad dit dan ook automatisch downloaden?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s