login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

(Topic) Samenwerken | Pagina 2

40 antwoorden

Gesponsorde links
Offline roberini - 28/03/2009 08:46
Avatar van roberini HTML beginner
svghosting schreef:
En posts verwijderen is niet zo moeilijk.

Hoe weet je van te voren of het geld echt word gegeven als er bijvoorbeeld 50 euro staat of niet?
Offline svghosting - 28/03/2009 08:48
Avatar van svghosting Lid Contracten opstellen, of wat dan ook eerst betalen dan levering. Kijk dat is aan de mensen die verkopen omdat soort dingen in de gaten te houden. Niet aan sitemasters dus vraag me af waarom jij sitemasters om het zo maar te zeggen nu de schuldige gaat noemen. Je moet is weten hoeveel fraude op internet gepleegd wordt.
Dus waar maak je je druk om laat dat lkkr aan de mensen die moeten betalen en de producten verzorgen 
Offline roberini - 28/03/2009 08:57
Avatar van roberini HTML beginner Volgens mij begrijp je het niet helemaal. Ik noem sitemasters niet de schuldige, maar ik vraag me af of het wel nut heeft, want er word nu wel ineens een redelijk hoog bedrag gegeven voor iets(50 euro van een header) en dat is veel, dus ik denk niet dat dat echt word gegeven door de topicstarter. En als er meer van dit soort dingen komen, dan heeft het niet echt nut om het naar voren te brengen als er 9 van de 10 keer dan niet betaald word.
Offline Koen - 28/03/2009 10:49
roberini schreef:
Volgens mij begrijp je het niet helemaal. Ik noem sitemasters niet de schuldige, maar ik vraag me af of het wel nut heeft, want er word nu wel ineens een redelijk hoog bedrag gegeven voor iets(50 euro van een header) en dat is veel, dus ik denk niet dat dat echt word gegeven door de topicstarter. En als er meer van dit soort dingen komen, dan heeft het niet echt nut om het naar voren te brengen als er 9 van de 10 keer dan niet betaald word.

50 euro voor een header veel?!
Offline roberini - 28/03/2009 17:54
sliphead schreef:
[..quote..]

50 euro voor een header veel?!

Voor iemand van 13/14 wel. De meesten van 13/14 werken niet en vinden 50 euro veel geld(ik vind het dus veel)
Offline Joost - 28/03/2009 20:11
roberini schreef:
[..quote..]

Voor iemand van 13/14 wel. De meesten van 13/14 werken niet en vinden 50 euro veel geld(ik vind het dus veel)
Als iemand 50 euro biedt denk ik niet dat hij akkoord gaat met een 13 jarige..
In ieder geval, wanneer ik voor commerciële doeleinden een website run, zou ik niet zo snel op een 13 jarige happen..

De gemiddelde leeftijd hier is geloof ik ook 26 (zie stats), en dan is dat niet enorm veel nee ..  
Offline roberini - 28/03/2009 20:53
Medieval schreef:
[..quote..]Als iemand 50 euro biedt denk ik niet dat hij akkoord gaat met een 13 jarige..
In ieder geval, wanneer ik voor commerciële doeleinden een website run, zou ik niet zo snel op een 13 jarige happen..

De gemiddelde leeftijd hier is geloof ik ook 26 (zie stats), en dan is dat niet enorm veel nee ..  

Daar heb je een punt in ja.
Offline vinTage - 28/03/2009 20:57
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik geef liever de vraagprijs van 5 euro voor een mooie header aan een 7 jarige, dan 150 aan een niet mooie aan een profi design bureau, maar ja, ik ben altijd al een specialeke geweest 
Offline maigel - 28/03/2009 23:02 (laatste wijziging 29/03/2009 11:46)
vinTage schreef:
Ik geef liever de vraagprijs van 5 euro voor een mooie header aan een 7 jarige, dan 150 aan een niet mooie aan een profi design bureau, maar ja, ik ben altijd al een specialeke geweest 

wat is daar speciaal aan, ook al is hij nog super jong (ik moet niet ecgt veel zeggen maar goed), als hij de skills heeft is er toch geen probleem + het komt je nog goedkoper uit XD

vinTage schreef:
Dat was dan ook sarcastisch bedoeld 
Offline svghosting - 29/03/2009 09:23 (laatste wijziging 30/03/2009 08:23)
Avatar van svghosting Lid Mensen laten we het wel even ontopic houden. Even kijken wat de moderators en admins nu denken over de oplossingen van een aantal leden  

Edit: Ik vind de maatregelen, die sitemasters momenteel heeft genomen erg goed  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.185s