login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

(Topic) Samenwerken

Offline svghosting - 23/03/2009 18:33 (laatste wijziging 23/03/2009 18:49)
Avatar van svghostingLid Goedendag,

Ten eerste wil ik alle moderators & admins op de hoogte stellen, dat er weinig tot zeer slecht wordt gekeken naar de plek samenwerking. Het lijkt mij dus ook handiger om sommige topics ergens op de beginpagina of op andere pagina's weer te geven. Doormiddel van dat mensen een beeltje pleg of iets. Er wordt namelijk gewoon nooit gereageerd.

Ten 2e algemeen.

Ik heb al 3 topics in het plekje samenwerking " aanvragen ". Helaas heb ik tot op heden nog niks gehoord van niemand of wat dan ook. EN het lijkt me dus beter dit meer onder de aandacht te brengen. Dit ook omdat ik dit een goede site vindt, met hoge scores dus wel wat meer aandacht kan gebruiken met voorname in het vak samenwerking. Ik wil dus iedereen bij deze even de laatste 3 onderwerpen tonen in het forum, zodat er meer wordt gekeken ernaar.

Hopelijk hebben jullie begrip hiervoor, ook jullie moderators en admins.

Doelstelling: de plek samenwerking moet meer onder de aandacht komen, doormiddel van de activiteit op meerdere paginas te tonen. Eventueel beginpagina of iets.

Hier de laatste 3 onderwerpen.

Nederlands & Engels samenvoegen - Door: SVG Hosting
http://www.site...;item=1052

Inlogsysteem - door: konijnsnuf2
http://www.site...;item=1050

Scripter,HTML,Css,MySQL persoon gezocht! - Door: SVG Hosting
http://www.site...;item=1047

Met vriendelijke groet,
Alex Ruter 

40 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wim - 23/03/2009 18:38
Avatar van Wim Crew algemeen Mijn mening is dat er geen interesse is omdat er geen (geldelijke) vergoeding tegenover staat. Met een reclamebanner op een website waar 5 bezoekers per jaar komen is niemand iets...

Sorry om het even zo cru te zeggen, maar dat is mijn beeld erover
Offline Abbas - 23/03/2009 18:46 (laatste wijziging 23/03/2009 18:46)
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Even de nutteloze replies verwijderd!

De bedoeling is dus dat iedereen zijn/haar mening mag geven en zeggen wat hij/zij over het idee denkt.
Offline Martijn - 23/03/2009 18:55 (laatste wijziging 23/03/2009 19:01)
Avatar van Martijn Crew PHP ik ben het eens met wimmarien. Ik lees zo met een interval allemaal, en heb er al een paar uit gemaakt. Maar zodra ergens staat "het word gewaardeerd" als beloning, of "we kunnen niets geven", is mijn aandacht kwijt.

Ik wil ook graag een hoop dingen, en er is niemand die mij dat zomaar gaat geven "omdat ik het waardeer".

Simpel gezegd: voor iets hoort iets
nog een edit: Het het samenwerken, niet voor 1 iemand werken ;)

edit:
Op ding 1:
Dit is niet zo moeilijk, dus de eisen die je stelt kloppen niet zo. php is wel voldoende denk ik. Het gaat wel veel tijd kosten ookal is het niet echt van niveau.

op ding2:
Een aardig werkje, maar zonder vergoeding. Bij tutorials staat een inlog script, alleen niet registratie en niet wachtwoord veranderen

Op ding 3:
De gratis. In principe zou ik het misschien willen doen, maar een ruime 25 pagina's zullen aanzienlijk veel meer kosten om te maken, dan je kunt vergoeden met een hostpakket 
Offline svghosting - 23/03/2009 18:58 (laatste wijziging 23/03/2009 18:59)
Avatar van svghosting Lid Dus tot zover ik de reacties leest zou het beste dus zijn.

Als er een topic in samenwerking wordt gemaakt, wordt deze niet direct online gezet maar nagekeken moeten worden door een aangestelde persoon die dat dan gaat doen. En dan moet er gewoon een vergoeding bij neergezet zijn.

Dit is mijn conclusie, en die klinkt in mijn oren heerlijk 

Edit: DeviourSOul het gaat nu niet echt om mijn topic maar over het algemeen. Maar je kan gelijk hebben ja, ik zelf ben er nog een beetje noob in.

Weer een goeie kleine helpdesk voor mensen die zoon topic willen starten, een klein aanspreekpuntje maken. Of een uitleg/voorbeeld.
Offline Koen - 23/03/2009 19:23
svghosting schreef:
Doelstelling: de plek samenwerking moet meer onder de aandacht komen, doormiddel van de activiteit op meerdere paginas te tonen. Eventueel beginpagina of iets.

Dat staat er toch al..?
http://i42.tinypic.com/algdtu.png
Offline svghosting - 23/03/2009 19:30
Avatar van svghosting Lid Helemaal onderaan stata het ja. Maar het moet meer inbeeld komen. Vervang het met de plek van het forum.
Mensen kijken toch wel als ze zien staan "forum" ze kijken gewoon standaard. Samenwerken, ik kwam hier dacht wtf is dat. En heb niet gekeken todat ik door jou naartoe gewezen werd.
Offline Abbas - 23/03/2009 20:04
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Samenwerken is dan ook niet het hoofddoel van sitemasters. Het is in de eerste plaats een forum met extra zaken zoals tutorials en scripts daarrond. Dit vormt hetgeen waarvoor de meeste bezoekers komen. Het concept van 'samenwerken', 'downloads' en de 'showcase' zijn een aantal extra's maar vormen niet de kern.
Offline Wim - 23/03/2009 20:09
Avatar van Wim Crew algemeen Het onderdeel "samenwerken" is volgens mij zelfs gekomen om dergelijke topics van het forum af te houden (in de aard van "ik zoek zo'n script", "kan iemand dat voor me maken", ...). Is al wel een tijdje geleden....
Offline Martijn - 23/03/2009 20:29
Avatar van Martijn Crew PHP Al ben ik wel voor, om het neer te zetten waar het beter word gelezen. Denk dat het best wel de kwaliteit en naam van SiMa omhoog haalt
Offline vinTage - 23/03/2009 20:43 (laatste wijziging 23/03/2009 20:43)
wimmarien schreef:
Het onderdeel "samenwerken" is volgens mij zelfs gekomen om dergelijke topics van het forum af te houden (in de aard van "ik zoek zo'n script", "kan iemand dat voor me maken", ...). Is al wel een tijdje geleden....

Dat is indertijd inderdaad DE reden geweest voor die nieuwe "categorie"

Er is ook niks zo zout als mensen vragen "headers allready send" in het forum, nou hetzelfde geld voor "ik wil mailen zonder tussenkomst van outlook, wie heeft er zon scriptje..".
Offline svghosting - 24/03/2009 08:54
Avatar van svghosting Lid Ik heb zo is gekeken, en de mensen die je dan dingen ziet vragen met de beloning van "Admin worden of een eervolle vermelding". Ik weet dat ik dat 2x heb gedaan in het begin toen ik startende webmaster was, was in 2002. Maar nu 

Oh mijn god, waar gaat dat heen. Zulke topics zou ik absoluut gewoon verwijderen. Ik zie niet in dat de webmasters van tegenwoordig nog zulke beloningen accepteren. En dus overmatige topics geplaatst worden. Waardoor dus de serieuze topics met normale beloningen minder onder de aandacht komen. Het lijkt mij dus ook beter om iemand aan te stellen in de plek van "Samenwerking" en dan door middel van als er een topic wordt geplaatst dat deze eerst gecontroleerd wordt. En indien deze goedgekeurd wordt er een priv'e bericht wordt gestuurd naar de topic starter dat deze is goedgekeurd, en dat de topic online komt en te zien is.

Groetjes,
Alex 
Offline Rik - 24/03/2009 09:07
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Als beloning een aanstelling als webmaster, daar zou je geld voor toe moeten krijgen.  
Offline nemesiskoen - 24/03/2009 09:51
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
Ik wil dus iedereen bij deze even de laatste 3 onderwerpen tonen in het forum, zodat er meer wordt gekeken ernaar.

Het enige dat een beetje normaal klinkt uit de beginpost. Dit is zeker geen slecht idee, onder de status de drie laatste samenwerken topics. Hoewel dan de pagina wat wordt uitgerekt. Kan bv. ook naast die quote knop of iets, dat is voor het "designers"-deel van sitemasters 
Offline Koen - 24/03/2009 12:42
nemesiskoen schreef:
[..quote..]

Het enige dat een beetje normaal klinkt uit de beginpost. Dit is zeker geen slecht idee, onder de status de drie laatste samenwerken topics. Hoewel dan de pagina wat wordt uitgerekt. Kan bv. ook naast die quote knop of iets, dat is voor het "designers"-deel van sitemasters 

Dan gaat alles wel wat vol staan, denk je niet?
Bovendien is samenwerken zoals Titjes al zei niet het hoofddoel van Sitemasters.. 
Offline gothmog - 24/03/2009 18:22
Avatar van gothmog Lid De meesten hier hebben geen geld om uit te geven, of nemen het risico niet. De meesten zijn leerlingen van PHP van 13-15 jaar (denk ik). Sitedeals.nl heeft wel de doelgroep die bereid is geld te betalen.
Offline svghosting - 24/03/2009 18:23 (laatste wijziging 25/03/2009 11:36)
Avatar van svghosting Lid Ja, maar we zitten niet op sitedeals we zitten hier op sitemasters en om sitemasters zijn bezoekers te laten houden. Zou het mooi zijn om voor sitemasters een oplossing te vinden.  
Offline gothmog - 24/03/2009 18:39
Avatar van gothmog Lid Idd, maar dan moet de aard echt veranderen, gratis diensten zullen weinigen voor open staan...
Offline vinTage - 24/03/2009 23:03
Avatar van vinTage Nieuw lid Hij wil dat soort "reacties"/posts juist beter zien en op elke pagina zichtbaar 
Offline nemesiskoen - 25/03/2009 00:11
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
Dan gaat alles wel wat vol staan, denk je niet?

Juist daarom zeg ik dat de "designer" kant van sitemasters dit maar op een leuke manier moeten oplossen. Never mind...
Offline marten - 25/03/2009 09:28
Avatar van marten Beheerder Ik heb het volgende voorstel in de crew geopperd:

* Samenwerken topics worden door de moderators eerst gekeurd voordat deze toegevoegd worden

* Op de home pagina verschuift het blok van samenwerken naar de middenpagina.

Hier wordt nog over gestemd in de crew dus we werken er aan.
Offline thomasje - 25/03/2009 09:50
Avatar van thomasje MySQL beginner oke dat is heel mooi om dat te horen, maar kan er dan mischien ook een knop op als je aanvraag uitgevoerd is zodat je kan zien welke opdrachten nog open staan en welke niet?
Offline marten - 25/03/2009 09:53
Avatar van marten Beheerder Dat zou ook een goede toevoeging zijn. Op dit moment wordt het geregeld met een verloop datum.
Offline Martijn - 25/03/2009 11:37
Avatar van Martijn Crew PHP die niemand gebruikt..... T staat altijd op altijd Ik vind het ook wel een goed idee om er ergens de 3 meest recente te plaatsen.

Wat misschien een beter idee is dan een persoon aanstellen die ze goed moet keuren, is net als tutorials en nota's plekje. Daar kunnen mensen reageren dat het waarschijnlijk neit vwoord gedaan voor niets, zodat de eigenaar van het samenwerkending zn verhaaltje kan aanpassen
Offline kickasgamer - 25/03/2009 17:29
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde tja kijk t kan simpel worden opgelost voor in de volgende versie van sima dan, schrijf een ajax scriptje waarbij iedereen de positie van de overzichten rechts zelf kan kiezen (Forum, samenwerken, downlaods enz) en dan sleep je gewoon samenwerken omhoog he 
Offline svghosting - 25/03/2009 22:04
Avatar van svghosting Lid Zijn er nog mensen die hun mening willen geven of een oplossing hebben. Zo niet, dan wil ik graag alle moderators en admins bij elkaar roepen om iets te doen a.u.b met de doelstellingen en de oplossingen die hier zijn uitgekomen in dit topic. En ik wil jullie dan vragen om in dit topic te laten weten wat jullie besluit is.  

In ieder gevaal iedereen bedankt voor jullie hulp, (Aan sitemasters)
Offline roberini - 27/03/2009 20:46
Avatar van roberini HTML beginner Kijk, als ik nu naar het laatste topic Header Website van demich kijk, denk ik ook van wth. Ik persoonlijk vind 50 euro redelijk veel voor een header. Dit kan ook aan mij liggen, maar als ik zo'n bedrag zie voor een header kan ik me niet realiseren dat dat het echte bedrag is dat word betaald.
Offline svghosting - 27/03/2009 22:45
Avatar van svghosting Lid Het gaat er niet ook of er betaald wordt of niet, het gaat erom dat de topic meer onder de aandacht moeten komen. En dat er gewoon een goede beloning staat want iets als admin worden ofzo is gewoon niks!
Offline larssy1 - 27/03/2009 22:54
Avatar van larssy1 MySQL beginner svgHosting,

Samenwerken hoeft niet perse in grote letters te staan.
mensen komen wel naar jouw toe om te samen werken als zij daar behoefte aan hebben om voor een ander te werken, en ten tweede willen ze er geld voor.

Dit is mijn mening, dankje 
Offline roberini - 28/03/2009 07:50
Avatar van roberini HTML beginner Maar kijk, er zitten hier wel meer "kinderen" van 13/14 en voor iemand van 13/14 is 50 euro redelijk veel geld. Dan gaan die heel enthousiast reageren, doen ze hun best om het te maken, hebben ze het gemaakt, krijgen ze straks hun geld niet. En dan ga je waarschijnlijk veel gezeik krijgen van: Samenwerken is stom, waarom willen ze het naar voren brengen, ze betalen niet etc. Dan ga je dat soort reacties krijgen. Dus misschien is het wel helemaal niet vertrouwelijk. En dat kan dan dus ook een probleem worden.
Offline svghosting - 28/03/2009 08:35
Avatar van svghosting Lid Ja, maar dan kan je bij alles gaan stil staan. En dan gaan ze lopen zeueren sitemasters staat daar helemaal buiten  

En posts verwijderen is niet zo moeilijk.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.214s