Lid |
|
Voor ik begin te zagen,
Sommige admins zullen dit bericht wellicht geheel nutteloos vinden maar daar trek ik mij nu even niets van aan, sorry.
goed,
Een kennis heeft zich 1 maand geleden een nieuwe pc besteld bij een niet nader te noemen pc winkel. Begin vorige week wordt hij eidelijk geleverd. Op de PC moest ADSL geinstalleerd worden met een ADSL modem(USB). De zogenaamde 'computer-installateur' heeft daarvoor 3 pogingen een andere USB modem en uiteindelijk een router nodig gehad. Hij heeft hierbij verschrikkelijk veeel domme dingen gedaan.ONBEGRIJPELIJK
Dan nu de licentie van Windows XP professionale. Deze zat er in het begin niet bij. Hij heeft er dan zo'n stikkertje komen opplakken van Windows XP Home Edition! dat is nog niet alles, deze kwam dan nog van een HP pc maar de bewuste PC was niet van HP.ONBEGRIJPELIJK BEDROG!
En dan nu de videokaart, er zit op het moederbord een VGA kaart en er was bij bestelling duidelijk gevraagd, kan deze pc games draaien, het antwoord was JA, you wish, zelfs oudere games draaien er niet op! al een week is die verkoper aan het 'denken' over de oplossing, hij zou zelfs geprobeerd hebben met de beste grafische kaart die hij in huis had, van 300€(onzin!) ONBEGRIJPELIJK
Het is abnormaal hoe sommige mensen denken dat ze een volwaardige PC winkel hebben. Ik noem dit oplichters die bovendien beweren dat ze cursussen volgen omdat anders 'jongeren' hun de loef zouden afsteken!
dus wees gewaarschuwd voor malafide PC-winkels!
greetings en bedankt om dit te lezen, het moest even van mijn maag!
|