Ik had een vraag!
Ik zat laatst te denken maar hoe maak je nou een voetbal engine die een virtuele wereld creeërt. Als er een blessure is dat je die speler niet meer kunt gebruiken en dat je dan een medic moet inhuren om de speler weer beter te maken! en dat dan online dat je een taktiek kunt instellen! en de engine die creeërt. En dat je je stadion kunt uitbreiden en dan heb je meer kan op een zege als je thuis speelt! zoiets wie zou dat weten hoe dat moet!!:?:
Nee dat snap ik maar zou iemand mij daar willlen mee helpen!!^^ want ik ben bezig met zoiets te maken! je kan mij toevoegen op msn : mohaadevil@hotmail.com En ik heb veel ervaring meld me hier net 10 min geleden aan maar maak jij dat maar is dat is niet alleen php en mySQL vriend dat is ook visiul basic en C++ I think;-)
Ik wil een engine die voetbal wedstrijden simuleert. Je hoeft het niet te zien! Net zoiets als www.onlinesoccermanager.nl die hebben ook een engine die voetbal wedstrijden simuleert. Je kan opstelling maken + tacktiek en als er spelers geblesseerd zijn dat je ze moet behandelen. Allemaal dat soort dingen.
Mijn email adres is : mohaadevil@hotmail.com dus je kan mij toevoegen!;-)