login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

dreamweaver on cellphone

Offline TekRequest - 07/01/2009 15:00 (laatste wijziging 07/01/2009 15:00)
Avatar van TekRequestNieuw lid Haiz heb nog geen ervaring met het maken van websites op gsm's of minicomputers , dus hierbij mijn vraag, bestaat dit, indien wel isdat wat gebruiksvriendelijk ? Kan je bijv. dreamweaver installeren op één of ander gsm/blackberry/minicomputer ?

Iemand ervaring hiermee?

Ben het beu om elke dag anderhalf uur op de trein niets te zitten doen en ben zo geen boekenwurm 

PS : het moet in zakformaat zijn, laptop is te groot !

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 07/01/2009 15:07
Avatar van Gerard Ouwe rakker Nee, zover ik weet is het niet mogelijk om dreamweaver te installeren op een smartphone. Ik zou dit zelf ook totaal niet willen omdat het gewoon bijzonder irritant is om op die manier te ontwikkelen.

Wanneer je géén volledige laptop met je mee zou willen sjouwen, maar je wilt wel gewoon je ding kunnen doen, dan adviseer ik je om te kijken naar een netbook. Die beestjes wegen vaak < 1,5 KG en hebben een klein beeldscherm. Ze passen niet in de binnenzak van je jas, maar ze zijn zeer zeker draagbaar genoeg om in menige schooltas mee te nemen zonder dat je er iets van merkt.
Offline WimJ - 08/01/2009 12:33
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Asus EEE computerke zou ik dan aanraden, klein, fijn, en degelijk materiaal.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.191s