PHP interesse |
|
Hallo,
Voor school moet ik een locatie zoeken waar ik snuffelstage kan lopen. Na wat rond gevraagd te hebben in de familie en bij vrienden, heb ik helaas niks gevonden.
Wat over mezelf:
Ik ben Tom Keim en zit nu op de 3e van het HAVO. We zijn sinds het begin van het jaar al druk bezig met het profielwerkstuk. Mijn voorkeur valt nu op Natuur en Techniek. 21 november jl. was er een scholen- en beroepenmarkt op onze school, ik heb veel informatie gekregen over verschillende opleiding, en mijn oog is gevallen op Technische Informatica.
Ik maak al sinds me 10e gebruik van html, rond me 12e zijn hier ook php, mysql en css bijgekomen. Ik heb dus voor mijn leeftijd, aardig veel verstand van php.
Wat zoek ik?
Zoals ik hierboven al had geschreven zoek ik een locatie waar ik kan snuffelstage lopen. Het liefst een bedrijf websites gescript word
Wanneer, hoelang & waar
De snuffel stage duurt twee dagen, en is in februari(exacte datum moet ik nog even opzoeken). Ik woon zelf in Pijnacker. Ik heb daarom het liefst dat de locatie in Pijnacker, Den Haag of Zoetermeer zit.
Kennen jullie misschien een geschikte locatie voor mij?
Tom Keim
|