login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

google adsense vraagje

Offline kickasgamer - 08/12/2008 21:17 (laatste wijziging 08/12/2008 21:18)
Avatar van kickasgamerPHP ver gevorderde ik heb nu een 3 tal advertenties op mijn site staan en vandaag zijn die al 9 keer aangeklikt en zaterdag 4 keer

maar toch staat er steeds dit

eCPM: 0,00 USD
totale opbrengt van die dagen 0,00 USD

maar het vreemde is dat de eerste dag dat de ads online stonden hebben ze wel al geld op gebracht

hoe kan dat ? want het kan toch niet zijn dat ik gratis reclame ga maken op mijn website

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BigBug - 08/12/2008 21:33
Avatar van BigBug PHP expert Ik zou gewoon eerst geduldig afwachten en kijken of het niet nog geupdate moet worden. Als er morgen niets staat van vandaag dan zou ik google contacteren.
Offline Martijn - 08/12/2008 21:52
Avatar van Martijn Crew PHP het zouden nietcommerciële dingen kunnen zijn omdat er geen commerciele adverteerders waren...
kan ook zijn dat je m op vandaag hebt staan, dan is je totaal van vandaag mssn 0... je kunt een paar periodes klikken die je wilt zien
Offline kickasgamer - 08/12/2008 22:07
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde ja ik heb ingesteld dat als er geen commerciële zijn dat het ads vak wordt opgevult met een kleur, maar tot nu toe altijd links dus ik denk dat het steeds commerciële zijn

+ ik heb die selectie nu staan op de maand december en er staat alleen nog maar 1,80 USD die ik de eerste dag heb verdient
Offline Ontani - 09/12/2008 08:14
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Misschien omdat het steeds dezelfde mensen zijn die er op klikken...
Offline kickasgamer - 09/12/2008 09:33
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde oh is dat een probleem voor google adsense als er bv veel de zelfde gebruikers op klikken ? want op dit moment hebben we ook nog maar een goei 5 members en dat is dan ook nog alleen om te testen
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.163s