login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Bezoekersaantallen andere website (Opgelost)

Offline bertenz - 08/12/2008 20:16
Avatar van bertenzHTML beginner Hey,

Een adverteerder bij een klant van mij, zei in een e-mailtje dat hij kon zien wat de bezoekersaantallen waren. Dit lijkt me eerlijk gezegd vrij onwaarschijnlijk, maar misschien dat iemand van jullie dit ooit heeft gezien. Dus, is het mogelijk om de bezoekersaantallen van een andere website ergens op te vragen ?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 08/12/2008 20:21
Avatar van Stijn PHP expert Met trends van google kan je dit doen.
Offline bertenz - 08/12/2008 20:58
Avatar van bertenz HTML beginner Bedankt, maar kun je daar ook de bezoekersaantallen van kleinere websites zien?
Ik kan bijvoorbeeld wel kijken naar bepaalde zoekwoorden en naar de bezoekersaantallen van grote websites als wikipedia.org, msn.nl e.d.
Maar de bezoekersaantallen van al mijn eigen websites kan ik er niet vinden...
Offline Stijn - 08/12/2008 21:16
Avatar van Stijn PHP expert Omdat de bots van Google niet naar jou site komen waarschijnlijk.
Offline zointer - 09/12/2008 01:57 (laatste wijziging 09/12/2008 01:58)
Avatar van zointer HTML gevorderde @stijn, dat is enkel het aantal dat via google op jouw site is terecht gekomen, google kan nooit weten wat jouw bezoekers aantal is.
Als ik een link via een andere weg bekom hoe kan google weten dat ik die site heb bezocht (lees laatste zin)
Dat zou hetzelfde zijn dat iemand steeds weet waar ik overal naar toe ga (verontrustende blik)
Citaat:
Via google trends krijgt u een beeld van hoeveel keer nu precies naar een bepaalde site of zoekwoord werd gezocht.
Google trends kan gebruikt worden in de bedrijfswereld om na te gaan in welke periode nu precies het meest gezocht wordt naar een specifiek product.
Google trends kan zeker een hulpmiddel zijn bij het maken van bepaalde strategische beslissingen.
Via deze tool krijg je inzicht in de google zoekmachine data waaruit je prachtige conclusies kan halen en verschillende gegevens met elkaar kunt vergelijken.
Bron

Conclusie je kan nooit weten hoeveel bezoekers er op een site komen zonder de statistieken van die site zelf, je kan enkel een indicatie hebben.
Tenzij je een van de tools van google op je site zelf gebruikt dan is meer mogelijk(analytics, trends...)
Offline bertenz - 09/12/2008 20:17
Avatar van bertenz HTML beginner Bedankt allebei voor jullie reacties.
Ik vond het ook al zo raar dat die adverteerder beweerde het wel te kunnen zien...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.188s