Crew .NET |
|
Niet weer een van die topics waar een 14-jarige vraagt om een maffiagame of iets in die aard, echt niet! Waarom niet? Daarom niet:
Sitemasters is een community die dient om mensen verder te helpen en niet om projecten voor een ander te maken. Het forum is er om vragen te stellen en niet om te vragen of iemand iets voor je wilt maken. In het verleden zijn er al verschillende malen topics gepost geweest omtrend zulke spellen door veel te jonge mensen die denken dat ze kunnen scripten/programmeren. Als je deze mensen dan verder helpt hebben ze geen verstand van wat je ze geeft, noch de uitleg, noch eventuele code! Er zijn spellen genoeg op internet en als 14-jarige heb je nooit capaciteiten genoeg om te kunnen concurreren met spellen die door (semi - )professionals zijn gemaakt. Tenzij je een rechtstreekse afgezant van God bent natuurlijk, en omdat ik weet dat je dat niet bent raad ik je aan om eerst al eens te leren wat scripten/programmeren inhoud. Klein, heel klein beginnen. Eerst veel lezen, heel veel lezen. Dan kan je een taal gaan kiezen en kleine test dingetjes maken. Die ga je dan uitbreiden of nieuwe grotere dingen maken. Je gaat niet hier even komen om je te registreren en van je eerste post al een dikke onzin-post maken!
Excuses voor de manier waarop ik dit schrijf maar er zijn al zoveel "kinderen" hier komen vragen over die spelletjes en er moet ergens een grens zijn! |