login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Maffia game- waar moet je beginen

Offline Roytjeeapd - 15/10/2008 21:24
Avatar van RoytjeeapdLid waar moet je beginen 

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Sonaryr - 15/10/2008 21:26
Avatar van Sonaryr Nieuw lid altijd met het concept beginnen, schrijf alles uit
Offline Abbas - 15/10/2008 21:35 (laatste wijziging 15/10/2008 21:36)
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Niet weer een van die topics waar een 14-jarige vraagt om een maffiagame of iets in die aard, echt niet! Waarom niet? Daarom niet:

Sitemasters is een community die dient om mensen verder te helpen en niet om projecten voor een ander te maken. Het forum is er om vragen te stellen en niet om te vragen of iemand iets voor je wilt maken. In het verleden zijn er al verschillende malen topics gepost geweest omtrend zulke spellen door veel te jonge mensen die denken dat ze kunnen scripten/programmeren. Als je deze mensen dan verder helpt hebben ze geen verstand van wat je ze geeft, noch de uitleg, noch eventuele code! Er zijn spellen genoeg op internet en als 14-jarige heb je nooit capaciteiten genoeg om te kunnen concurreren met spellen die door (semi - )professionals zijn gemaakt. Tenzij je een rechtstreekse afgezant van God bent natuurlijk, en omdat ik weet dat je dat niet bent raad ik je aan om eerst al eens te leren wat scripten/programmeren inhoud. Klein, heel klein beginnen. Eerst veel lezen, heel veel lezen. Dan kan je een taal gaan kiezen en kleine test dingetjes maken. Die ga je dan uitbreiden of nieuwe grotere dingen maken. Je gaat niet hier even komen om je te registreren en van je eerste post al een dikke onzin-post maken!
Excuses voor de manier waarop ik dit schrijf maar er zijn al zoveel "kinderen" hier komen vragen over die spelletjes en er moet ergens een grens zijn!
Offline Stijn - 15/10/2008 21:39 (laatste wijziging 15/10/2008 21:41)
Avatar van Stijn PHP expert Ik zal je een begin geven.

1. #include <iostream>
  2. int main() { return 1; }

titjes schreef:
Tenzij je een rechtstreekse afgezant van God bent natuurlijk

Ik heb geen broers of zussen .
Offline Babak - 15/10/2008 21:54 (laatste wijziging 15/10/2008 21:55)
Avatar van Babak MySQL interesse Lol, ik heb al behoorlijk wat PHP/MySQL kennis, en ik kan je vertellen: dit is geen kattepis. Dit is zo, zo moeilijk. Het maken van zo'n game kan moeilijker zijn het maken van een atoombom. Zo ingewikkeld. Er komt zoveel logica bij kijken. Als je niet snapt hoe iets eruit moet komen te zien, welke formules je moet gebruiken etc kom je nergens.

Ik zou zeggen: ga eerst met wat anders bezig. Lol titjes, je kan die jongen best wat instructies geven. Hij vraagt niet wat 1+1 is, ik weet bijna wel zeker dat het jou niet lukt om zo'n game te maken.
Offline Roytjeeapd - 15/10/2008 21:56
Avatar van Roytjeeapd Lid Opzicht,
heb genoeg mensen die kunnen helpen,
maar zou willen weten waar je moet beginen
Offline thomasje - 15/10/2008 22:01
Avatar van thomasje MySQL beginner nou ik denk ook dat je het beste eens voor je zelf op paier kunt zetten wat je presies wil en wat er allemaal in moet zitten. daarna moet je eens gaan kijken wat de beste manier is om dit tye realiseren en dan gewoon beginnen met het begin. klinkt logisch maar is ook heel logisch
Offline Abbas - 15/10/2008 22:05
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Babak schreef:
ik weet bijna wel zeker dat het jou niet lukt om zo'n game te maken.
Hou jij maar je gemak, jij moet me niet gaan vertellen wat ik kan en niet kan! Serieus!
Offline Stijn - 15/10/2008 22:08 (laatste wijziging 15/10/2008 22:10)
thomasje schreef:
paier

google schreef:
Bedoelde u: papier

Topic schreef:
Sluit u me alstublieft?

titjes schreef:
Komt voor de bakker!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.295s