login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Het jaar 2004

Offline RinkXing - 02/01/2005 11:03 (laatste wijziging 02/01/2005 11:06)
Avatar van RinkXingHTML beginner Op mijn wekelijkse rondgang door Habbo kwam ik in een kamer die genoemd was: Het jaar 2004. Het bleek dat de habbo's daar aan het praten waren over het jaar 2004, over de de meest vervelende dingen, de meest leuke dingen, de stomste dingen en de meest verrassende dingen

Het leek mij leuk om daar een topic over te maken zodat ik van jullie ook te weten kon komen wat jullie van dit jaar vonden.

Het overzicht van RinkXing

Citaat:
De meest vervelende dingen
:rechts: Om te beginnen met iets zéér recents: 2de kerstdag j.l.Het idee alleen dat de mensen zo'n erge natuurramp meemaken terwijl iedereen in europa en amerika en meerdere delen van de wereld zich zitten te plezieren met kerst.
:rechts: De dood van Theo van Gogh. In Nederland zijn er weinig mensen die durven te zeggen "Nederland is vol", Theo deed dat en werd vermoord, onterecht vind ik, Nederland is een land van vrije meningsuiting, of zie ik dat verkeerd?

Citaat:
De meest leuke dingen
:rechts: Sitemasters V2
:rechts: Nieuwe PC
:rechts: Schoolfeest
:rechts: Ouderjaars avond, admin Dennis uitlachen hoe hij met een paar knallertjes de boom omver wou knallen^^
:rechts: Een goed gevoel krijgen wanneer je geld overmaakt naar giro 555 (Samenwerkende Hulp Organisaties, Steun aan Azië, Tsunamie)
:rechts: En nog veel meer dingen

Citaat:
De meest stomme dingen
:rechts: Bush word toch weer president, weer 4 jaar die blaaskaak op tv zien:s
:rechts: In Nederland moet het vuurwerk nog beter gecontroleerd worden en nog meer veiliger worden opgeorgen, heb 3 uur in de rij moeten staan voor 3 pijlen:s
:rechts: Proefwerkweek zo goed maken dat je naar een andere school moet:s (Ik had de proefwerkweek wel goed gemaakt en dus moest ik naar een andere school omdat die beter bij mij zou passen, zit nu in belgië in 4 Moderne Wetenschap Talen)

Citaat:
De meest verrassende dingen
:rechts: Power Unlimeted Gameplay (Power Unlimeted is een Gameagazine en de Gameplay is een beurs daarvan) zo mooi en had er niets van verwacht.
:rechts: Power Unlimeted nieuwe reporters, zo goed, had ik niet verwacht
:rechts: Dood van André Hazes, had gedacht dat die man nog een par jaar op de aardkorst zou blijven staan
:rechts: En nog veel meer dingen

Zo, dit is mijn lijstje, als jullie die nu ook op dezelfde manier zouden invullen zou dat fijn zijn (en overzichtelijk).

Regards,

RinkXing

0 antwoorden

Gesponsorde links
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.208s