PHP interesse |
|
hey,
Ik heb een C-programma die enkele zaken berekent. Nu had ik deze graag kunnen inlezen op een website. Ik denk dat dit mogelijk is dmv de CGI-BIN. Als ik mijn exe in de cgi-bin plaats, wil opera dit downloaden ipv uitvoeren. Wat loopt er fout?
Het is een applicatie die runt in de ms-dos command. Wat moet is dan veranderen?
Als compiler/editor gebruik ik Dev-C++
Als 2de zou ik graag enkele parameters meegeven aan deze applicatie. Hoe kan ik bv GET en POST variablen in het C programma krijgen?
Alvast bedankt,
Thomas
int main (int argc, char *argv[])
{
spa_data spa; //declare the SPA structure
int result;
float min, sec;
//enter required input values into SPA structure
spa.year = 2008;
spa.month = 07;
spa.day = 15;
spa.hour = 18;
spa.minute = 40;
spa.second = 30;
spa.timezone = +1.0; // tijdzone van belgie, frankrijk
spa.delta_t = 67;
spa.longitude = 6.25; // oosterlengte
spa.latitude = 43.542476; // noorderbreedte
spa.elevation = 1830.14;
spa.pressure = 820;
spa.temperature = 30;
spa.slope = 30;
spa.azm_rotation = -10;
spa.atmos_refract = 0.5667;
spa.function = SPA_ALL;
//call the SPA calculate function and pass the SPA structure
result = spa_calculate(&spa);
if (result == 0) //check for SPA errors
{
//display the results inside the SPA structure
printf("Julian Day: %.6f\n",spa.jd);
printf("L: %.6e degrees\n",spa.l);
printf("B: %.6e degrees\n",spa.b);
printf("R: %.6f AU\n",spa.r);
printf("H: %.6f degrees\n",spa.h);
printf("Delta Psi: %.6e degrees\n",spa.del_psi);
printf("Delta Epsilon: %.6e degrees\n",spa.del_epsilon);
printf("Epsilon: %.6f degrees\n",spa.epsilon);
printf("Zenith: %.6f degrees\n",spa.zenith);
printf("Azimuth: %.6f degrees\n",spa.azimuth);
printf("Incidence: %.6f degrees\n",spa.incidence);
min = 60.0*(spa.sunrise - (int)(spa.sunrise));
sec = 60.0*(min - (int)min);
printf("Sunrise: %02d:%02d:%02d Local Time\n", (int)(spa.sunrise), (int)min, (int)sec);
min = 60.0*(spa.sunset - (int)(spa.sunset));
sec = 60.0*(min - (int)min);
printf("Sunset: %02d:%02d:%02d Local Time\n", (int)(spa.sunset), (int)min, (int)sec);
} else printf("SPA Error Code: %d\n", result);
system("PAUSE");
return 0;
}
// en verder code hoe dit allemaal berekend wordt.
int main (int argc, char *argv[]) { spa_data spa; //declare the SPA structure int result; float min, sec; //enter required input values into SPA structure spa.year = 2008; spa.month = 07; spa.day = 15; spa.hour = 18; spa.minute = 40; spa.second = 30; spa.timezone = +1.0; // tijdzone van belgie, frankrijk spa.delta_t = 67; spa.longitude = 6.25; // oosterlengte spa.latitude = 43.542476; // noorderbreedte spa.elevation = 1830.14; spa.pressure = 820; spa.temperature = 30; spa.slope = 30; spa.azm_rotation = -10; spa.atmos_refract = 0.5667; spa.function = SPA_ALL; //call the SPA calculate function and pass the SPA structure result = spa_calculate(&spa); if (result == 0) //check for SPA errors { //display the results inside the SPA structure printf("Julian Day: %.6f\n",spa.jd); printf("L: %.6e degrees\n",spa.l); printf("B: %.6e degrees\n",spa.b); printf("R: %.6f AU\n",spa.r); printf("H: %.6f degrees\n",spa.h); printf("Delta Psi: %.6e degrees\n",spa.del_psi); printf("Delta Epsilon: %.6e degrees\n",spa.del_epsilon); printf("Epsilon: %.6f degrees\n",spa.epsilon); printf("Zenith: %.6f degrees\n",spa.zenith); printf("Azimuth: %.6f degrees\n",spa.azimuth); printf("Incidence: %.6f degrees\n",spa.incidence); min = 60.0*(spa.sunrise - (int)(spa.sunrise)); sec = 60.0*(min - (int)min); printf("Sunrise: %02d:%02d:%02d Local Time\n", (int)(spa.sunrise), (int)min, (int)sec); min = 60.0*(spa.sunset - (int)(spa.sunset)); sec = 60.0*(min - (int)min); printf("Sunset: %02d:%02d:%02d Local Time\n", (int)(spa.sunset), (int)min, (int)sec); } else printf("SPA Error Code: %d\n", result); system("PAUSE"); return 0; } // en verder code hoe dit allemaal berekend wordt.
|